Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eficientizarea planificarii activitatii de transport si reducerea consumului de carburant, principalele atuu-uri ale solutiilor telematice, reiese dintr-un studiu realizat  de WebEye in perioada  februarie – martie 2018 pe un esantion reprezentativ de 100 de companii.
Astfel, 66% dintre participantii la interviu au declarat ca implementarea solutiilor telematice la nivelul flotei a influentat pozitiv activitatea companiei, in sensul unei mai bune planificari a curselor auto. 38% dintre respondenti au constatat reducerea consumului de combustibil, iar 22% au mentionat la capitolul beneficii  scaderea costurilor cu intretinerea masinilor. Cei mai multi dintre respondenti – 55% – au spus ca folosesc solutiile telematice de peste 3 ani, flotele avand in medie 1-10 masini (75% dintre participanti), restul gestionand parcuri auto de 50 – peste 100 de masini.
 

„Intrebati de ce au luat decizia de a implementa o solutie telematica, cei mai multi au indicat dorinta de a eficientiza activitatea firmei si de a avea un control mai bun al costurilor, dar si asupra personalului, in acest context fiind mentionata posibilitatea monitorizarii stilului de condus al soferilor, oferita prin solutia WebEye DrivingStyle. O mai buna planificare a traseelor, monitorizarea pas cu pas a tuturor masinilor, in timp real, precum si controlul rutelor si al timpilor de condus au fost de asemenea mentionate ca obiective pentru trecerea la o flota monitorizata conform celor mai noi standarde in domeniu“, arata sursa citata.
De asemenea, respondentii s-au declarat multumiti si de faptul ca, prin telematica, informatiile ajung la soferi si in dispecerat in timp real, ca soferii au devenit mai responsabili, rapoarte detaliate despre toata activitatea flotei sunt disponibile rapid si s-au eliminat drumurile inutile pentru descarcarea tahografului, care acum se poate face de la distanta, indiferent de locatia masinilor.

WebEye devine furnizorul de solutii telematice pentru 1.400 de vehicul din flota FAN Courier pe o perioada de cinci ani, potrivit unui comunicat al companiei.
„Este un contract important, ne bucura ca un jucator precum FAN Courier a ales serviciile noastre. A fost o competitie dura, care a durat 6 luni. La finalul mai multor etape de selectie, FAN Courier a ales, printr-un sistem de vot intern, 3 finalisti. Fazele ulterioare de selectie ne-au confirmat drept castigatori.
 

Este o victorie si o provocare in acelasi timp, deoarece fiecare client, mai ales de calibrul FAN Courier, te obliga sa te reinventezi permanent, sa aduci solutii inovatoare si servicii mai bune“, a spus Levente Gall, directorul general al WebEye pentru Europa Centrala si de Est. Potrivit contractului, 1400 de masini din flota FAN Courier vor fi dotate cu sisteme WebEye, clientul fiind interesat sa monitorizeze cat mai bine flota, astfel incat sa scada costurile operationale. „FAN Courier se dezvolta si are nevoie de parteneri de incredere pentru a creste sanatos. Ne bucuram ca am selectat WebEye si avem convingerea ca vom reusi, cu ajutorul lor, sa ne atingem obiectivele propuse”, au spus reprezentantii FAN Courier. Pe langa functiile de baza Track&Trace, pachetul ales de compania de curierat cuprinde: echipamente care au autonomie de curent (prevazute cu baterie incorporata pentru monitorizarea scuterelor); eDownload (descarcare card sofer din tahograf); eControl (monitorizarea timpilor de conducere preluati in timp real din tahograf); sonde litrometrice pentru monitorizarea nivelului de carburant, controlul semiremorcii prin echipamente speciale de radiofrecventa; DrivingStyle pentru controlul stilului de conducere si evaluarea modului in care soferii exploateaza masinile; ETA (Estimated Time of Arrival) prin care autocamioanele care trebuie sa ajunga la un timp prestabilit sunt urmarite, iar statusul lor este comparat cu timpul planificat anterior, astfel incat, in cazul intarzierii, dispecerul sa primeasca atentionari si sa poata interveni pentru a reorganiza rutele. Pentru ca activeaza in curierat, compania a ales si solutii pentru securitatea marfii, cum ar fi senzorul de usa pe remorca, care semnaleaza orice deschidere neprogramata a usii. Un alt aspect important a constat in faptul ca solutiile telematice WebEye au fost integrate in sistemul SAP pe care compania il folosea deja pentru planificarea si gestionarea tuturor resurselor. Timp de cinci luni, perioada convenita pentru implementarea sistemului hardware si software la cele 1.400 de autovehicule, un reprezentant WebEye se va afla la sediul FAN Courier pentru a asigura asistenta necesara, urmand ca in perioada post-implementare, acestuia sa i se alature un manager de cont, dar si alte persoane dedicate, cum ar fi un tehnician si un help desk officer. In prima luna de la data semnarii contractului s-au instalat circa 500 de masini.