Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG organizează pe 7 noiembrie a 15-a ediție a Black Friday, când clienții vor beneficia de peste 2,2 milioane de oferte speciale din partea eMAG și a sellerilor din Marketplace, dintre care cel puțin 1,5 milioane la cel mai bun preț din an. Printre produsele propuse se numără 100.000 de televizoare, 600.000 de electrocasnice mici, 1.500.000 de articole de îmbrăcăminte, 3.500.000 de produse cosmetice, 400.000 de smartphone-uri și gadget-uri, 150.000 de laptop-uri și echipamente IT, 120.000 de frigidere și mașini de spălat, 1.000.000 de produse pentru casă și bricolaj, precum și produse speciale: abonamente la energie electrică la cel mai mic preț de pe piață, de 1 leu/KW, și 100 de lei reducere pentru prima jumătate de an, peste 40.000 de bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well sau Beach, Please! începând de la 10 lei și ajungând la reduceri de până la 90%, mii de articole oficiale ale cluburilor de fotbal din Liga 1 (în premieră), peste 5.000 de abonamente la platforme de streaming românești, 25.000 de abonamente și servicii medicale la cel mai mic preț din an, reducere de 45% pentru peste 7.000 de vouchere de bilete de avion, reducere de până la 80% la peste 44.000 de nopți de cazare în România și destinații externe, 21 kg de aur, 126 de mașini (dintre care 42 hibrid, 37 pe benzină, 26 electrice și 21 diesel) și peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri.

Pentru ca un număr cât mai mare de clienți să poată profita la maximum de oferte sunt disponibile soluții de finanțare fără dobândă: buget de cumpărături în MyWallet de până la 10.000 de lei pentru până la 12 rate prin eMAG, pentru peste trei milioane de utilizatori eligibili, plus un voucher de 50 de lei pentru prima comandă plătită prin acest serviciu, așa cum a detaliat Tudor Manea, CEO-ul companiei. În plus, primul preț redus de Black Friday este cel al unui abonament Genius, care poate fi achiziționat la 49 de lei, jumătate din prețul standard, și pentru care clienții vor primi 250 de lei înapoi sub formă de vouchere pe care le pot folosi pe eMAG, FashionDays și Flip și apoi în restul anului vor beneficia de livrări gratuite și de oferte exclusive în cinci aplicații: eMAG, FashionDays, Freshful, Wolt și Flip.

În plus, pentru prima data în Black Friday, eMAG pune la bătaie premii în valoare totală de peste două milioane lei pe care clienții care plasează comenzi de cel puțin 150 de lei le pot câștiga învârtind în aplicație „Roata Norocului” după plasarea comenzii. Totodată, dacă parcurg pașii din Ghidul de Black Friday, clienții se pot înscrie și la tombola specială, unde pot câștiga peste 140 de premii, printre care noul iPhone 17 Pro MAX sau greutatea lor în Pizza Romana de la Luca.

Datorită acestor pregătiri, eMAG estimează vânzări de 940 de milioane de lei, cu 44 de milioane de lei mai mult decât la ediția din 2024, care a setat noi recorduri pentru comerțul online. Comenzile de Black Friday vor fi livrate până pe 22 noiembrie.

Compania I Technology Wolt, cu sediul la Helsinki, și-a extins parteneriatul cu PHOENIX Group prin lansarea unui serviciu de livrare a medicamentelor fără prescripție medicală (OTC) în Lituania și a unei noi farmacii în Croația.

Croația este a cincea piață în care Wolt a încheiat un parteneriat cu PHOENIX, după lansarea cu succes în Serbia, Estonia, Letonia și Lituania. Primele locații au fost deschise în Rijeka, Zagreb, Split și Samobor, urmând să fie deschise și altele.

În același timp, Lituania a devenit în aprilie prima țară baltică în care clienții pot comanda medicamente fără prescripție medicală prin intermediul platformei și se pot bucura de livrare rapidă pe last-mile. Serviciul este disponibil în prezent în peste 30 de locații BENU, parte din PHOENIX Group, din cinci orașe importante. 

“Suntem încântați să ne extindem parteneriatul cu PHOENIX Group pentru a oferi un confort sporit în Lituania și Croația. Categoria farmacie este una dintre principalele nevoi ale clienților noștri și arată modul în care Wolt a devenit curierul de cumpărături preferat, dincolo de produsele alimentare. Obiectivul nostru este să fim un centru comercial în buzunarele oamenilor și vom continua să depunem eforturi pentru a oferi mai multe opțiuni în fiecare dintre orașele în care operăm.”, a declarat Cengiz Rahmioglu, Global Head of Retail la Wolt.

“Am fost încântați de această cooperare încă de la început. De ceva timp, Wolt livrează produse cosmetice, suplimente nutritive și consumabile medicale de la farmaciile BENU direct în casele oamenilor din marile orașe din Lituania, iar de acum înainte vom face totul și mai convenabil pentru clienții noștri: majoritatea medicamentelor de la farmaciile BENU pot fi comandate acum prin intermediul aplicației.”, a precizat Dr. Indrė Brazauskaitė, directorul lanțului de farmacii BENU.

În prezent, Wolt lucrează cu mii de farmacii de pe piață prin intermediul platformei Wolt și al serviciului său de livrare Wolt Drive.