Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

evoMAG, nou parteneriat cu platforma Tazz

evoMAG, una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România, intră în parteneriat cu platforma de livrare rapidă Tazz, astfel clienţii vor intra în posesia produselor IT&C în aproximativ 30 – 90 de minute de la plasarea comenzilor.

„Intrăm în parteneriat cu Tazz şi deschidem un nou canal de vânzare pentru evoMAG, prin listarea în platformă a celor mai căutate produse IT&C, pe care clienţii le pot primi chiar şi într-o jumătate de oră de la procesarea comenzii. Estimăm că, în primul an de colaborare, evoMAG va livra cu Tazz peste 20.000 de comenzi”,

a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Peste 2.200 de produse, printre care televizoare, componente pc, laptopuri, telefoane, monitoare, produse de gaming, acessorii şi multe altele sunt disponibile, în acest moment, prin aplicaţia Tazz şi depozitate în stocul evoMAG. Toate produsele comandate se vor plăti, doar online.

„Ne bucurăm că, pe lângă selecţia extinsă de restaurante, supermarket-uri şi magazine, acum putem să punem la dispoziţia clienţilor noştri şi produsele evoMAG. Ultimii ani ne-au confirmat nevoia clienţilor de a primi la ei acasă într-un timp cât mai scurt produsele de care ei au nevoie, de la preparatele din restaurantele lor preferate, la produse alimentare, gadget-uri sau alte bunuri”,

a mărturisit Alin Şerban, CEO Tazz.

Compania evoMAG îşi propune ca în acest an să livreze peste 50.000 de comenzi, prin toate aplicaţiile partenere cu livrare rapidă, urmând ca 100.000 de comenzi să fie livrate în lockerele easybox.
Cei care achiziționează produse, până pe 22 mai de pe site-ul evoMAG, vor beneficia de livrări rapide şi de reduceri suplimentare pentru anumite branduri cu ocazia aniversării de 17 ani.

Articole similare

Ad