Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

EXCHAiNGE, un dialog autentic intr-o atmosfera interactiva

Anul acesta, in 20-21 noiembrie, la Frankfurt pe Main se va desfasura cea de-a sasea editie a conferintei „EXCHAiNGE“, desfasurata in premiera impreuna cu expozitia Hypermotion (20-22 noiembrie). Petra Seebauer, forta creatoare din spatele EXCHAiNGE si director general al EUROEXPO Messe- und Kongress-GmbH, intr-un interviu realizat de Sabine Ursel, jurnalist si consultant de comunicatii din Wiesbaden, afirma ca „Hypermotion si EXCHAiNGE se completeaza perfect, programul combinat acoperind o gama larga de teme de perspectiva. Acest parteneriat ofera o valoare adaugata critica atat pentru vizitatori, cat si pentru expozanti, mai ales ca EXCHAiNGE coreleaza tendintele cu functiile de baza strategice ale lantului de aprovizionare, iar Hypermotion ofera un context mai larg in care sistemele inteligente si solutiile furnizorilor pentru mobilitate, transport, logistica si infrastructura digitala prind viata.“
 

Petra Seebauer isi aminteste debutul din 2013. „In acel moment ne doream sa realizam o platforma noua, cu scopul de a integra lanturile de aprovizionare cu alte zone functionale. Astazi, sase ani mai tarziu, discutam despre «EXCHAiNGE – Comunitatea lanturilor de aprovizionare». Platforma noastra ofera o valoare adaugata speciala pe care oamenii o considera extrem de valoroasa.“
Tema conferintei de anul acesta este "Management 4.0 – afaceri noi si digitale". Vor fi explorate temele mai importante ale inovarii, durabilitatii si culturii transformarii digitale, astfel incat cei prezenti sa afle unde pot fi realizate inovatii de pionierat de-a lungul lantului de aprovizionare si ce rol ar putea avea jucatorii din afara industriei in viitor. „EXCHAiNGE inseamna mesaje clare si chiar preventive. Participantii vor afla rapid solutii de rezolvare a problemelor. Ar trebui sa fie clar pentru toata lumea ca intreruperile de orice tip afecteaza structurile dominante anterior, iar noile procese nu pot fi gestionate numai prin experienta si prin auto-instruire“, a spus Petra Seebauer, completand: „prezentarile adesea evidentiaza schimbarea ca factor critic pentru succes atunci cand vine vorba de leadership, mentalitati si cultura. Dar ce inseamna asta in realitate dintr-o perspectiva a psihologiei de afaceri? Vom aborda aceasta problema dificila la EXCHAiNGE, cu ajutorul exercitiilor interactive, o abordare care s-a dovedit de succes in anii precedenti.“
In plus, ca noutate, anul acesta vor fi introduse simulari ale lantului de aprovizionare, participantii urmand sa aiba la dispozitie o ora pentru a afla dintr-un scenariu real ca relatia si cooperarea interdepartamentala pot avea succes. Ca urmare, companiile care doresc sa se pozitioneze ca motoare ale inovatiei si care spera sa obtina avantaje competitive critice trebuie sa participe la eveniment.
Ca si la editiile anterioare, in cadrul EXCHAiNGE va fi decernat si premiul pentru SCM. Finalistii isi vor prezenta ideile pe 20 noiembrie, publicul va folosi un instrument de vot, iar apoi se va convoca juriul. Va fi introdus, de asemenea, un nou premiu in 2018, Smart Chain Solution Award, pentru a onora solutiile cu potential de transformare fundamentala a lanturilor valorice traditionale. Castigatorii vor fi anuntati la Award Night, pe 21 noiembrie.
Mai multe amanunte puteti afla de la link-ul EXCHAiNGE 2018.

Articole similare

Ad