Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier, crestere de 300% in perioada pandemiei pe livrari cu temperatura controlata

In cele aproape doua luni de stare de urgenta, FAN Courier a inregistrat o crestere de 300% pentru tot ce inseamna livrari cu temperatura controlata de alimente si produse perisabile, dupa cum a punctat Cornel Morcov, CCO FAN Courier, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“. 
 
Compania analizeaza astfel posibilitatea de a oferi astfel de servicii la nivel national. La momentul de fata, flota FAN numara 40 de autoutilitare dotate cu agregate frigorifice cu dubla temperatura. De altfel, a explicat Cornel Morcov, piata de distributie cu temperatura controlata este inca la inceput, iar solutiile actuale acopera doar o mica parte a cererii. „Lucram la acest proiect, consideram ca este o oportunitate de dezvoltare“, a explicat Chief Commercial Officer FAN Courier. Pe langa zona de frig, compania accelereaza si dezvoltarea in zona de logistica prin intermediul SLS Cargo, companie achizitionata la finalul anului trecut, dar si in zona de e-Commerce, prin serviciul propriu de fullfilment, „acolo unde observam o crestere extraordinara, mai ales in situatii de criza , atunci cand clientii realizeaza ca e mai avantajos sa externalizezi deoarece ai un cost variabil, nu unul fix“

Pe langa FAN Courier, videconferinta „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“, transmisa LIVE pe canalul de Facebook al revistei Tranzit https://www.facebook.com/Tranzit.revista/, i-a reunit ca speakeri pe Silviu Ciocianu, COO foodpanda Romania, Mihai Brenda, COO Tazz by eMAG si Edward Petrescu, CEO Axes Software. Participantii au discutat despre cum au fost influentate business-urile lor de perioada pandemiei si ce fel investitii logistice si software sunt necesare pentru a face fata volumelor tot mai mari din distributia de food si non-food. Inregistrarea evenimentului o puteti urmari AICI.

Articole similare

Ad