Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a făcut un anunț privind îmbunătățirea eficienței operaționale și oferirea unor servicii de cea mai înaltă calitate clienților săi.

În acest sens, compania a decis să colaboreze cu New Business Dimensions, o companie specializată în soluții de Data Warehouse și Analytics, partener Microsoft Solutions pe zona de Azure Data & AI.

Totodată, FAN Courier își propune să implementeze o soluție modernă și scalabilă, bazată pe tehnologia de vârf Microsoft Azure și Power BI. Inițiativa îi va permite companiei să integreze și să analizeze datele din diferite surse, să creeze rapoarte personalizate și dashboard-uri interactive, tot astfel și să obțină informații valoroase pentru procesul decizional.

Echipa New Business Dimensions aduce în proiectul cu FAN Courier o expertiză vastă în managementul de date și o experiență solidă în implementarea soluțiilor Microsoft Azure și Power BI pentru clienți din diverse industrii.

Implementarea soluției este în curs de desfășurare, iar atât FAN Courier, cât și New Business Dimensions sunt convinse că această colaborare va aduce beneficii semnificative atât pentru companie, cât și pentru clienții săi.

“Parteneriatul nostru cu NBD pentru implementarea acestei soluții inovatoare se aliniază cu angajamentul nostru de a oferi servicii de vârf clientilor noștri. Ne dorim să avem acces rapid și simplu la informații relevante, care să ne ajute să optimizăm procesele și să ne consolidăm poziția de lider pe piața de curierat.”,

a declarat Daniela Catrinoiu, CIO FAN Courier.

“Suntem mândri să fim partenerii aleși de FAN Courier pentru această inițiativă importantă. Prin implementarea acestei soluții avansate de Data Warehouse și raportare BI, ne propunem să contribuim la creșterea eficienței și competitivității companiei, oferindu-le instrumentele necesare pentru luarea deciziilor informate și agere într-un mediu de afaceri dinamic.”,

a precizat Emanuel Oană, Director General – New Business Dimensions.

„Am avut și avem în continuare un final de an incandescent, deoarece noi suntem convinși că în fiecare am dăm examenul nostru anual care începe odată cu Black Friday și se termină, în acest an, pe 23 decembrie, fiind o perioadă destul de aglomerată pentru noi”, a declarat Adrian Mihai.

Black Friday, cea mai importantă campanie de discount din România a reprezentat și în acest an un vârf în activitatea de curierat deși apetitul românilor pentru achiziții la reducere a fost diferit față de anii precedenți.

„Ca idee, în weekendul de Black Friday au avut în jur de 1.150.000 de expediții, de vineri până luni, deși într-un weekend normal sunt aproximativ 600.000-700.000 de expediții. Deci a fost o creștere destul de mare în acea perioadă, curierii noștri fiind foarte prinși și având extrem de multe colete de livrat.”

Topul vânzărilor de Black Friday a fost deținut de anvelope, pe următoarele locuri în clasamentul celor mai mari vânzări situându-se produsele de fashion și electrocasnicele mici.

Creșterea cea mai mare, de aproximativ 35%, s-a înregistrat pentru anvelope și asta pentru că, în general, magazinele, vulcanizările și service-urile care vindeau cauciucuri, în anii trecuți își făceau stocuri, dar în acest an nu s-a mai întâmplat acest lucru, deoarece știau că există stocuri și viteza de livrare a curierilor este foarte bună: coletele se primesc a doua zi după livrare. Anul acesta vulcanizările și service-urile de roți au avut depozitele goale, iar în momentul în care a venit zăpada, toți au început să își dorească rapid cauciucurile, iar, astfel, au creat curierilor destul de multe probleme pentru a putea satisface această cerere uriașă peste noapte. Și asta pentru că anvelopele trebuie să fie sortate manual, nu pot intra pe sorterele automate. Din acest motiv procesul de pregătire a livrării nu e la fel de ușor de făcut ca în cazul unui obiect mai mic. În plus, pentru fiecare autovehicul, oamenii comandă două sau patru cauciucuri și, astfel, se putea închide o comandă numai dacă se găsea spațiu suficient în vehiculul de livrare pentru un multiplu de 4 anvelope

Primele estimări au arătat că Black Friday 2023 a generat venituri cu 12-15% mai mari față de campania de anul trecut. „Anul acesta, am avut munți de cauciucuri în depozite. Am livrat zeci de mii de anvelope cumpărate de Black Friday”, a explicat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.