Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

PayPoint România și liderul pieței locale de curierat, FAN Courier au extins parteneriatul pentru serviciul PayPoint Colet Expres, oferind consumatorilor posibilitatea de a preda coletele în magazinele partenere PayPoint pentru expediere sau returnare prin FAN Courier. Cu peste 3.000 de magazine PayPoint Colet Expres în întreaga țară și un număr în creștere, accesul la acest serviciu este acum mai ușor și mai convenabil pentru clienți.

Serviciul PayPoint Colet Expres a fost lansat acum șapte ani, marcând un parteneriat de succes cu FAN Courier. Extinderea colaborării vine ca răspuns la cerințele mari ale utilizatorilor pentru proximitate și conveniență, diversificând portofoliul de servicii al PayPoint.

Consumatorii pot acum să expedieze plicuri și colete prin intermediul serviciului PayPoint Colet Expres, plasând comanda pe site-ul www.fancourier.ro sau pe platformele proprii/partenere FAN Courier. Aceștia pot opta pentru predarea coletului într-un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere și să prezinte AWB-ul, în format fizic sau digital, în locatia aleasă. În magazinele PayPoint Colet Expres se poate plăti serviciul de transport, în numerar, în cazul în care expedierea/returul nu a fost achitat în prealabil prin alte modalități de plată.

Serviciul PayPoint Colet Expres le oferă consumatorilor posibilitatea de a ridica sau preda coletele în mod simplu, sigur și rapid, direct din magazinul PayPoint din apropiere, într-un interval orar convenabil. În plus, aceștia pot efectua plăți din gospodărie prin sistemul PayPoint, dar și cumpărăturile curente, din magazinele deschise până târziu, adesea și în weekend.

„Extinderea parteneriatului cu FAN Courier este o etapă firească în evoluţia serviciului nostru de coletărie şi vine ca răspuns la nevoile pieţei şi recomandările primite de la utilizatori. PayPoint Colet Expres a luat naştere din dorinţa de a oferi o soluţie sigură, rapidă şi flexibilă de livrare colete; în aceşti 7 ani de parteneriat cu FAN Courier, utilizatorii au apreciat posibilitatea ridicării coletelor din locaţiile PayPoint Colet Expres aflate în proximitate, la o oră convenabilă programului lor. Acum le oferim în completare şi serviciul de expediere sau returnare colete. Suntem convinşi de succesul de care se va bucura această nouă opţiune şi lucrăm intens pentru extinderea sa în cât mai multe magazine partenere PayPoint din ţară.”,

a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

„Ca parte a angajamentului nostru de a fi cât mai folositori atât clienților noștri, cât și comunității, am luat decizia nu doar să continuăm, ci și să extindem parteneriatul cu PayPoint. Serviciul Collect Point, derulat de FAN Courier în rețeaua PayPoint Colet Expres, este unul dintre primele servicii de livrare out-of-home din România și a venit ca răspuns la cererea pieței. Clienții noștri își doresc servicii facile și flexibile de ridicare a comenzilor online, dar și de predare a coletelor sau a retururilor. De aceea, locațiile PayPoint Colet Expres din apropierea casei sau a locului de muncă vin în sprijinul acestora, având un program extins de lucru și numeroase facilități conexe. În plus, livrările și ridicările din magazine de proximitate sunt mai eficiente, mai sustenabile și mai ușor de integrat în procesul operațional – aspecte foarte importante pentru compania noastră. Avem încredere că tot mai mulți clienți vor accesa serviciile FAN Courier prin rețeaua PayPoint Colet Expres și vom lucra, alături de partenerii noștri, la extinderea rețelei și la dezvoltarea constantă a acestui serviciu.”,

a declarat Bogdan Dumitriu, Out of Home Delivery Director FAN Courier.

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a făcut un anunț privind îmbunătățirea eficienței operaționale și oferirea unor servicii de cea mai înaltă calitate clienților săi.

În acest sens, compania a decis să colaboreze cu New Business Dimensions, o companie specializată în soluții de Data Warehouse și Analytics, partener Microsoft Solutions pe zona de Azure Data & AI.

Totodată, FAN Courier își propune să implementeze o soluție modernă și scalabilă, bazată pe tehnologia de vârf Microsoft Azure și Power BI. Inițiativa îi va permite companiei să integreze și să analizeze datele din diferite surse, să creeze rapoarte personalizate și dashboard-uri interactive, tot astfel și să obțină informații valoroase pentru procesul decizional.

Echipa New Business Dimensions aduce în proiectul cu FAN Courier o expertiză vastă în managementul de date și o experiență solidă în implementarea soluțiilor Microsoft Azure și Power BI pentru clienți din diverse industrii.

Implementarea soluției este în curs de desfășurare, iar atât FAN Courier, cât și New Business Dimensions sunt convinse că această colaborare va aduce beneficii semnificative atât pentru companie, cât și pentru clienții săi.

“Parteneriatul nostru cu NBD pentru implementarea acestei soluții inovatoare se aliniază cu angajamentul nostru de a oferi servicii de vârf clientilor noștri. Ne dorim să avem acces rapid și simplu la informații relevante, care să ne ajute să optimizăm procesele și să ne consolidăm poziția de lider pe piața de curierat.”,

a declarat Daniela Catrinoiu, CIO FAN Courier.

“Suntem mândri să fim partenerii aleși de FAN Courier pentru această inițiativă importantă. Prin implementarea acestei soluții avansate de Data Warehouse și raportare BI, ne propunem să contribuim la creșterea eficienței și competitivității companiei, oferindu-le instrumentele necesare pentru luarea deciziilor informate și agere într-un mediu de afaceri dinamic.”,

a precizat Emanuel Oană, Director General – New Business Dimensions.