Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier va colabora cu New Business Dimensions pentru integrarea unei soluții avansate de Data Warehouse și Raportare BI

  • Foto: FAN Courier

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, a făcut un anunț privind îmbunătățirea eficienței operaționale și oferirea unor servicii de cea mai înaltă calitate clienților săi.

În acest sens, compania a decis să colaboreze cu New Business Dimensions, o companie specializată în soluții de Data Warehouse și Analytics, partener Microsoft Solutions pe zona de Azure Data & AI.

Totodată, FAN Courier își propune să implementeze o soluție modernă și scalabilă, bazată pe tehnologia de vârf Microsoft Azure și Power BI. Inițiativa îi va permite companiei să integreze și să analizeze datele din diferite surse, să creeze rapoarte personalizate și dashboard-uri interactive, tot astfel și să obțină informații valoroase pentru procesul decizional.

Echipa New Business Dimensions aduce în proiectul cu FAN Courier o expertiză vastă în managementul de date și o experiență solidă în implementarea soluțiilor Microsoft Azure și Power BI pentru clienți din diverse industrii.

Implementarea soluției este în curs de desfășurare, iar atât FAN Courier, cât și New Business Dimensions sunt convinse că această colaborare va aduce beneficii semnificative atât pentru companie, cât și pentru clienții săi.

“Parteneriatul nostru cu NBD pentru implementarea acestei soluții inovatoare se aliniază cu angajamentul nostru de a oferi servicii de vârf clientilor noștri. Ne dorim să avem acces rapid și simplu la informații relevante, care să ne ajute să optimizăm procesele și să ne consolidăm poziția de lider pe piața de curierat.”,

a declarat Daniela Catrinoiu, CIO FAN Courier.

“Suntem mândri să fim partenerii aleși de FAN Courier pentru această inițiativă importantă. Prin implementarea acestei soluții avansate de Data Warehouse și raportare BI, ne propunem să contribuim la creșterea eficienței și competitivității companiei, oferindu-le instrumentele necesare pentru luarea deciziilor informate și agere într-un mediu de afaceri dinamic.”,

a precizat Emanuel Oană, Director General – New Business Dimensions.

Articole similare

Ad