Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier isi mareste numarul de angajati

FAN Courier si-a crescut numarul de angajati cu 7,33% la nivel national, cei mai multi fiind locati in Bucuresti, numarul acestora urmand sa mai creasca cu inca 100 de persoane pana la finalul anului.
In noiembrie anul acesta, compania avea 6.150 de angajati in intreaga retea, o crestere medie de 7.33% la nivel national. Numarul angajatilor din Bucuresti reprezinta 46% din totalul echipei, iar numarul lor va mai creste cu inca 100 de persoane pana la finalul acestui an. In 2019, pentru continuarea dezvoltarii HUB-urilor din tara, echipa va creste cu inca 10%, posturile vizate fiind din zona „blue collars“ – manipulanti marfuri, curieri, soferi profesionisti dar si personal pentru departamentul de call-center sau IT. Pentru a compensa criza fortei de munca resimtita la nivelul intregii economii, compania de curierat a deschis Scoala FAN incepand de anul acesta.
 

„Scoala FAN este un proiect care functioneaza, am terminat constructia si implementarea mecanismelor in cadrul organizatiei. Am incheiat si primul proiect pilot, in care s-au inscris peste 200 de doritori, iar primul cursant care a absolvit cursul si a obtinut si permisul de conducere a intrat recent in echipa noastra de curieri“, a explicat Felix Patrascanu.
In prima jumatate a anului, compania a anuntat includerea in flota proprie a primului cargobike electric, destinat utilizarii in zonele exclusiv pietonale din Bucuresti si ulterior si din alte mari orase. Pentru eficientizarea relatiei  cu clientul final, compania a introdus anul acesta o noua aplicatie smart ticketing care permite sintetizarea tuturor doleantelor acestora intr-un singur loc. Cu ajutorul acesteia, clientii pot sa inregistreze sesizari sau solicitari direct din SelfAWB, sa efectueze modificari in AWB dupa ridicarea expeditiei si sa schimbe date privind rambursul, numarul de telefon al destinatarului, clientul platitor etc. „Marele avantaj al acestei solutii si motivul pentru care am dezvoltat-o, de fapt, este evitarea timpului de asteptare la telefon de catre clienti, pentru a fi preluati de un operator”, a explicat Adrian Mihai.

Articole similare

Ad