AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford Trucks intră și pe piața din Franța. Urmează alte 55 de țări

Ford Trucks își continuă creșterea rapidă în Europa, de data aceasta în Franța, acolo va deservi clienții prin intermediul a 25 de locații. Cu această ocazie, oficialii companiei au anunțat și livrarea unei flote de 60 de unități F-Max către Combronde Groupe, una din cele mai importante companii de logistică din Franța. Anunțul a fost făcut în cadrul Solutrans, ce are loc zilele acestea la Lyon.

Franța devine astfel a șaptea țară din Europa de Vest în care F-Max este prezent, după Portugalia, Spania, Italia, Belgia, Luxemburg și Germania. Distribuitorul este F-Trucks France, un joint venture între trei companii cu experiență în industria locală de automotive, respectiv Groupe Maurin, Groupe DMD și Groupe Amplitude.

Expertiza inginerească și capacitatea superioară de cercetare și dezvoltare ne-au permit să producem și să operăm în peste 40 de țări la nivel global. Câștigător al premiului International Truck of the Year (ITOY) în 2019, F-MAX continuă să fie unul dintre cele mai importante simboluri ale capacităților noastre de producție, de inginerie, design și tehnologie. După succesul ITOY, am accelerat planurile de creștere ca urmare a cererii mari pentru F-MAX din partea Europei. Pentru a răspunde acestei cereri, ne-am stabilit în Italia, Belgia și Luxemburg, precum și pe piețele poloneză, lituaniană, portugheză și spaniolă. În ultimele săptămâni, am pășit în Germania, cea mai mare piață de camioane grele din Europa. Acum, suntem mândri să colaborăm cu distribuitorul nostru F-Trucks France pentru a trece pe piața franceză, care este a doua cea mai mare piață de camioane grele din Europa, iar Franța va juca un rol cheie în planurile de creștere ale Ford Trucks.” – Haydar Yenigün, Ford Otosan General Manager

În prezent, Ford Trucks produce și dezvoltă vehicule în peste 40 de țări din întreaga lume. Compania își propune să se dezvolte în Europa și intenționează să-și extindă operațiunile globale în 55 de țări în următorii trei ani.

Articole similare

Ad
Ad