Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Franta, varful de export al Rombat

Equip Auto a beneficiat si de prezenta a doi producatori romani: Conex si Rombat.
Rombat nu a mai participat in ultimii ani la targuri internationale ca expozant, deoarece aceste manifestari s-au rarit si s-au specializat, asa cum explica Ana Cocorean, sef marketing in cadrul companiei bistritene. Iar la Equip Auto a fost pentru prima data cu stand in 2011, deoarece „am considerat ca e momentul sa nu mai fim doar vizitatori, mai ales ca Franta este varful nostru de export.“ 60% din productia companiei merge peste hotare, alte piete pe care mai sunt prezente bateriile sale fiind Italia, Portugalia, Spania, de curand Germania, dar si tari mai mici, ca Grecia, Ungaria sau Moldova.

Principalul obiectiv al prezentei la Equip Auto a fost gasirea de furnizori pentru piata franceza, dar si „sa fim vazuti, sa culegem opiniile clientilor, sa ne cream imagine si sa ne prezentam noile produse sau pe cele pe care le avem in dezvoltare“.
Una dintre noutatile Rombat, lansata in vara acestui an, este gama Terra de baterii destinate unor vehicule care lucreaza in conditii grele. Ea exista si inainte, dar noile clase au performante imbunatatite si fiecare indeplineste cerintele unui anumit tip de utilizare: pentru conditii mai putin grele din punct de vedere al temperaturii sau pentru vehicule cu mai putini consumatori (in prezent pana si tractoarele pot fi dotate cu GPS) Rombat propune Terra, Terra Plus face fata unor teste si mai severe, iar Terra Pro indeplineste cele mai exigente conditii – poate lucra la orice temperatura si rezista bine la vibratii – si se preteaza la cele mai pretentioase vehicule.
Noile game au fost deja vandute atat in tara, cat si in strainatate.
Alaturi de acestea, Rombat mai are, in faza de teste, baterii pentru noile vehicule hibrid, care apoi vor fi propuse unor producatori auto, pentru a le valida.
In prezent, 20% din productia Rombat este destinata primei echipari, pentru care lucreaza cu Dacia Renault, Peugeot Slovacia si Renault Nissan Rusia.
In ceea ce priveste situatia pietei in ultimii trei ani, Ana Cocorean declara ca vanzarile companiei bistritene nu au scazut, dimpotriva – 2010 a fost cel mai bun an dintotdeauna – dar ca acum incepe sa se simta criza, deoarece „suntem legati de clientii din Italia, Spania sau Franta, unde se inregistreaza importante scaderi pe piata pieselor auto“.

Articole similare