Froo Romania Retail, parte a grupului polonez Żabka, își extinde rețeaua locală prin inaugurarea unui nou magazin în clădirea de birouri America House din zona Piața Victoriei, București. Tranzacția de închiriere a fost intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
„Froo, un jucător foarte dinamic pe piața locală de retail, a ales America House pentru cea mai recentă locație a sa. Poziționarea clădirii în zona ultracentrală a Bucureștiului, dar și mixul variat de retail pe care aceasta îl oferă creează condițiile ideale pentru succesul noului magazin”, a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox, subliniind rolul strategic al locației.

America House este una dintre clădirile de birouri reprezentative ale Capitalei, cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 28.000 mp și un mix de chiriași importanți, precum Schlumberger, Mastercard sau Țuca Zbârcea & Asociații. Clădirea integrează o zonă de retail generoasă, de aproape 4.000 mp, unde sunt prezente branduri internaționale și locale, de la cafenele și restaurante (Starbucks, McDonald’s, Velocita, Submarine Burger, Sagakura, Noodle Pack) până la librăria Cărturești, o sală de fitness World Class de 1.500 mp și servicii diverse precum bancă, farmacie și chioșc de presă Inmedio.
Totodată, America House este prima și singura clădire de birouri din București certificată BREEAM in-Use Outstanding, care validează standardele de sustenabilitate și grijă față de mediu, și de asemenea prima clădire din România care a obținut certificarea Gold ActiveScore, pentru facilități moderne destinate utilizatorilor de biciclete și trotinete. „America House are plăcerea să anunțe adăugarea magazinului Froo, un concept modern de proximitate, la zona noastră de retail. Cu o gamă largă de produse proaspete și de calitate superioară, Froo aduce o valoare adăugată comunității noastre și suntem convinși că va îmbunătăți experiența generală a chiriașilor și vizitatorilor”, a afirmat David Hay, fondator și CEO al ADD Value Management.
Froo s-a impus în România ca un lanț de proximitate cu peste 120 de locații, dintre care cele mai multe în București. Oferta magazinelor include peste 80% branduri românești și internaționale cunoscute, dar și produse sub marcă proprie sau provenite de la furnizori polonezi. Sub conceptul Froo Bistro, clienții pot găsi și o gamă variată de preparate calde – de la hot dog și cartofi prăjiți, la băuturi reci și cafea. „Suntem într-un proces dinamic de extindere, căutăm permanent locații atractive și ne adaptăm oferta pentru a răspunde diversității de așteptări ale clienților noștri. Suntem încântați să deschidem un nou magazin într-o clădire de referință precum America House”, a declarat Joanna Simonowicz, General Manager Froo Romania Retail.










