Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Furturile de marfă din Olanda se mai pot reclama doar online sau personal la secții

Așa cum informează asociația olandeză de transport și logistică TLN, de la 1 iunie furturile de marfă nu se mai anunță telefonic, la numărul special existent până acum, ci digital sau prin prezentare directă la o secție de poliție, numai cu programare în prealabil.

Asta după ce în 2017, în urma unui lobby realizat tot de TLN, poliția a deschis o centrală telefonică pentru a răspunde mai rapid solicitărilor victimelor furturilor și pentru a încuraja antreprenorii să facă astfel de reclamații. De atunci numărul furturilor de marfă din Olanda a fost cuprins între 400 și 500 pe an, din care 10-15% au fost anunțate telefonic. Pentru poliție însă aceste valori nu sunt suficiente pentru a se păstra o centrală telefonică specială. Dar, cum sfatul poliției este ca victimele furturilor de marfă să continue să raporteze aceste infracțiuni, de la 1 iunie ele pot fi anunțate la 911, la 0900-8844 sau online la https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen, unde trebuie creat un cont și unde pot scrie și angajații unei companii de transport, nu doar managerii.

Articole similare

Ad