Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GEFCO prelungeste parteneriatul cu Dacia

Parteneriatul dintre GEFCO si Mercurio, un jucator major in transportul si distributia de masini, a contribuit la reinnoirea contractului cu Dacia pentru distributia de autovehicule in Italia, de la Centrul Automotive din Parma, unde GEFCO si Mercurio gestioneaza impreuna operatiunile. In 2010, livrarile de autovehicule finite Dacia intre Pitesti si Constanta au insumat un volum de 64.920 t transportate pe calea ferata, ceea ce inseamna o reducere cu 8.431 a numarului de camioane care circula pe sosele, aducand astfel un beneficiu pentru mediu.

GEFCO, partener Dacia din 2008, a creat o solutie logistica multimodala pentru constructorul auto, prin care combina transportul feroviar cu transportul rutier. Furnizorul logistic expediaza vehicule finite de la fabrica din Pitesti catre piata romaneasca si cea italiana. Incepand cu acest an, vehiculele sunt distribuite in Italia de catre Gruppo Mercurio, companie de la care GEFCO a preluat 70% din actiuni. GEFCO gestioneaza transporturile in amonte, inclusiv colectarea pieselor din mai multe tari europene, cum ar fi Germania si Belgia, si livrarea la Centrul CKD din Pitesti, pentru a aproviziona uzina de asamblare Dacia. De la Pitesti, GEFCO opereaza transporturile rutiere si feroviare de vehicule finite catre parcul industrial din Parma, pentru distributia in Italia. Catre aceasta destinatie, in 2011 era trimis in medie un tren pe saptamana. GEFCO asigura capacitatea de transport pentru Dacia, prin organizarea de transporturi maritime personalizate catre diferite porturi italiene in perioadele de productie maxima. Transportul multimodal feroviar/rutier este folosit pentru a livra autovehiculele in portul Constanta, pentru a fi exportate in Orientul Mijlociu, zona Golfului si Africa, frecventa fiind de 5-6 trenuri/saptamana. Compania expediaza, in medie, 100.000 de masini pe an pentru Dacia. In octombrie 2011, GEFCO a transportat 9.800 de vehicule.

Articole similare

Ad