Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Geodis deschide in vara un nou depozit in Oberhausen (Germania)

Acesta va avea 40.000 m2 si va fi construit de compania britanica de real estate Segro, care a implementat deja mai multe proiecte majore impreuna cu operatorul logistic. Aici vor fi angajate pana la 500 de persoane pentru picking si alte operatiuni, si se pare ca recrutarea nu va fi o problema, data fiind forta de munca disponibila pe plan local, care, alaturi de pozitia geografica atractiva si de conexiunile foarte bune de transport, a reprezentat, de fapt, motivul alegerii acestei localitati. In noul centru logistic se va implementa un concept inovator de depozitare care combina folosirea la maximum a spatiului si productivitatea maxima, alaturi de numeroase sisteme ce permit automatizarea proceselor, si pe care le-a dezvoltat Geodis de-a lungul anilor.

Inaugurarea depozitului din Oberhausen face parte din strategia de dezvoltare a comertului electronic, dat fiind faptul ca in ultimii ani operatorul si-a sporit foarte mult numarul de contract logistics, la scara nationala si internationala, alaturi de companii bine cunoscute de e-commerce. Astfel, cu tot cu Oberhausen, sase din cele 14 centre logistice operate de Geodis in Germania vor fi specializate in comert electronic.
„Strategia noastra pe acest segment de piata a fost un mare succes in ultimii ani si ne-a adus o crestere semnificativa“, arata  Thomas Kraus, presedinte si CEO Geodis pentru Europa de Nord, de Est si Centrala. Comertul electronic in Germania a crescut rapid in ultimii ani, ajungand la 63 de miliarde de euro in 2018, cu circa 10% mai mult decat in 217. Astfel ca si cererea de concepte logistice moderne si inovatoare este mare, deoarece bunurile trebuie livrate clientului final cat de repede, de ieftin si de eficient posibil. Iar Geodis, pentru care e-commerce-ul reprezinta unul din domeniile de baza atat in Germania, cat si pe plan international, a ajuns la un nivel ridicat de expertiza.

Articole similare

Ad
Ad