Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Geodis isi consolideaza pozitia pe piata franceza a comertului on-line

Geodis si Cdiscount, liderul pietei franceze de comert on-line, si-au extins parteneriatul prin deschiderea, in mai putin de trei luni, a unui centru logistic de 80.000 m2 in Moissy-Cramayel (in sudul regiunii Ile-de-France, aproape de Paris), dedicat produselor mai usoare de 30 kg, din care se pot stoca aici pana la 18.000 de itemi. Geodis urmeaza sa ajunga, in timp, sa expedieze din acest centru 3,5 milioane de colete pe an.
Prin deschiderea depozitului, Cdiscount urmareste sa-si intareasca pozitia in capitala Frantei si imprejurimi, iar Geodis i-a oferit sprijin nu numai in faza de inaugurare, ci si in intreaga sa dezvoltare din ultimii ani.
 

Operatorul se va ocupa de toate serviciile logistice necesare in noul depozit, de la receptie si depozitare la pregatirea pentru expediere a celor opt categorii de produse, de la cele pentru peisagistica si pentru ingrijirea animalelor la unelte, produse de ingrijire, inclusiv pentru copii, mici aparate domestice, produse din piele, mobila si decoratiuni pentru casa.
Prin extinderea colaborarii cu Cdiscount, Geodis isi consolideaza, la randul sau, pozitia pe piata franceza a comertului on-line.

Articole similare

Ad
Ad