Grupul DHL, cea mai mare companie de logistică din lume, își prezintă cadrul strategic pentru a doua jumătate a deceniului. Prin “Strategia 2030 – Accelerarea creșterii durabile”, compania își propune să obțină o creștere a veniturilor de 50% până în 2030, comparativ cu 2023. De asemenea, vizează creștere prin inițiative la nivel de divizie și de grup. Diviziile grupului vor continua să se concentreze pe activitățile lor de bază profitabile și să stimuleze creșterea prin excelența serviciilor. Compania va accelera creșterea durabilă prin intermediul inițiativelor, axate pe structurile laterale din regiunile și sectoarele industriale cu creștere ridicată, precum și pe megatrendul comerțului electronic. Grupul DHL va îmbunătăți, de asemenea, experiența clienților la punctele de contact digitale. Prin Strategia 2030, DHL Group își consolidează, de asemenea, angajamentul față de decarbonizare și plănuiește să alinieze structurile juridice și de management pentru a asigura o structură divizionară redusă.
“Portofoliul nostru echilibrat și diversificat ne plasează într-o poziție ideală pentru a profita de oportunitățile de creștere într-o lume care se schimbă rapid. Ne propunem să creștem mai rapid și mai profitabil, decarbonizându-ne în același timp operațiunile. Ne vom consolida poziția de lider de piață în domeniul logisticii globale, punând un accent puternic pe calitate și pe satisfacerea nevoilor segmentelor industriale în creștere rapidă.”,
a declarat Tobias Meyer, CEO al DHL Group.
În ultimii cinci ani, “Strategy 2025 – Delivering Excellence in a Digital World” a ghidat în mod eficient DHL Group prin provocările globale, inclusiv pandemia, perturbările lanțului de aprovizionare și tensiunile geopolitice. Grupul DHL a înregistrat progrese semnificative în ceea ce privește cele trei rezultate dovedite: angajator, furnizor și investiții în alegeri, precum și în ceea ce privește obiectivele foii de parcurs ESG introduse în 2021.
Într-un mediu complex și volatil, sectorul logisticii este, de asemenea, în schimbare. Tensiunile geopolitice remodelează peisajul comerțului mondial. Întreprinderile lucrează activ la lanțuri de aprovizionare mai rezistente. În plus, lupta împotriva schimbărilor climatice și schimbările demografice în rândul forței de muncă sporesc complexitatea. În timp ce aceste schimbări din industrie aduc noi provocări, istoricul solid și prezența globală a grupului DHL îl poziționează în mod unic pentru a profita de oportunitățile cheie de creștere suplimentară.
Sustenabilitatea: integrarea “Green Logistics of Choice” în cadrul strategic al grupului
În calitate de companie globală de logistică care își propune să își decarbonizeze operațiunile până în 2050, Grupul DHL integrează sustenabilitatea în cele “trei linii de bază” strategice existente ca a patra linie de bază strategică denumită “Green Logistics of Choice”. Compania dorește să își folosească expertiza pentru a sprijini clienții în decarbonizarea lanțurilor lor de aprovizionare pentru a câștiga cote de piață pe această piață în schimbare. Inițiativele asociate includ parteneriate strategice și intensificarea eforturilor de decarbonizare pentru a asigura, printre altele, un amestec de 30% de combustibil de aviație durabil (SAF) până în 2030.
“Ne mândrim cu menținerea celei mai mari flote de vehicule electrice din industria logistică și cu obținerea celei mai mari cote de SAF dintre toate companiile aeriene la nivel global în 2023. Investiția în logistica cu emisii reduse, care anticipează cererea viitoare a pieței, se va materializa într-un avantaj competitiv, deoarece aceste soluții de transport devin din ce în ce mai importante pentru clienții noștri.”,
a precizat Tobias Meyer, CEO al DHL Group.
Pentru a reduce complexitatea și a-și susține planurile de creștere, Grupul DHL urmărește să alinieze structura sa juridică complexă la structura sa de management dovedită. În timp ce structura de management a companiei cu cele cinci divizii ale sale – Express, Global Forwarding/Freight, Supply Chain, eCommerce și Post & Parcel Germany – este simplă și directă, structura juridică subiacentă este mult mai complexă și parțial suprapusă. Alinierea urmărește să reducă complexitatea și să creeze o structură mai flexibilă și mai agilă.
Simplificarea include crearea Post & Parcel Germany și eCommerce ca entități comerciale independente similare tuturor celorlalte entități. Denumirea “Deutsche Post AG” va continua să fie utilizată pentru activitățile Post & Parcel Germany. Această măsură tehnică nu este destinată să aducă modificări substanțiale portofoliului grupului, acordurilor salariale și de protecție, responsabilităților de gestionare sau altor obligații legale. Punerea în aplicare va dura aproximativ un an, chiar și până la doi ani.