Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GXO extinde parteneriatul cu Mars și continuă implementarea soluțiilor automatizate

  • Foto: GXO

GXO Logistics, Inc. (NYSE: GXO), cel mai mare furnizor de servicii logistice contractuale din lume, a anunțat reînnoirea contractului cu Mars, compania producătoare de bunuri de larg consum din Franța, consolidând astfel parteneriatul început acum 15 ani. GXO va continua să gestioneze depozitarea, distribuția, retururile și serviciile cu valoare adăugată pentru o serie de mărci Mars din segmentele Pet nutrition, Snacking și Food & Nutrition.

„Suntem încântați să ne extindem parteneriatul cu Mars în Franța. De mai mulți ani, ne folosim expertiza noastră de vârf în domeniul automatizării pentru a ajuta Mars să-și transforme lanțul de aprovizionare și suntem încântați să extindem implementarea soluțiilor automatizate pentru a spori și mai mult eficiența și a îmbunătăți experiența membrilor echipei noastre.”,

a declarat Rui Marques, director general, Franța, GXO.

Depozitul de 5.600 de metri pătrați al GXO din Boigny-sur-Bionne folosește soluții avansate de automatizare încă din 2018, incluzând un robot de prelevare pe straturi care poate pregăti până la 60.000 de pachete pe zi. În cadrul prelungirii contractului cu Mars, echipa a dezvoltat o soluție pentru integrarea noilor game de produse în procesul gestionat de robot, astfel și-a optimizat și crescut capacitatea de pregătire a pachetelor. Centrul utilizează tehnologie adaptivă, așa cum ar fi scanerele ergonomice și tehnologia e-beacon, pentru a scana automat paleții încărcați pentru expediere. GXO intenționează să-și îmbunătățească serviciile prin implementarea unor inovații suplimentare la fața locului, inclusiv un sistem automat de inventariere.

„Fabrica Mars, cu sediul în Saint-Denis-de-l’Hôtel, a produs în mod tradițional pungi și cutii pentru principalele noastre mărci de hrană pentru animale de companie. În 2023, am investit 85 de milioane de euro pentru a răspunde cererii în creștere și pentru a îmbunătăți performanța de mediu, confirmând în același timp atașamentul grupului față de teritoriul francez și în special față de Loiret. Între timp, suntem încântați să continuăm să lucrăm cu GXO, profitând de capacitățile și soluțiile lor de depozitare de top din industrie. Cu sprijinul GXO, am reușit să ne optimizăm operațiunile și să creștem randamentul, precum și să servim mai bine nevoile clienților noștri.”,

a declarat Henri Harfouche, directorul lanțului de aprovizionare al Mars pentru piața franceză.

Mărcile Mars distribuite prin intermediul GXO includ segmentele Petcare (PEDIGREE®, WHISKAS®, CESAR®, SHEBA®, ROYAL CANIN®), Snacking (M&M’s®, TWIX®, SNICKERS®, Celebrations®, FREEDENT®, SKITTLES®) și Food & Nutrition (BEN’S Original®, EBLY®, SUZI WAN®). Mars și GXO, pe lângă standardele lor operaționale ridicate, împărtășesc aceeași dorință de creștere durabilă, integrând cele mai bune practici în inițiativele lor. În acest an, Mars a colaborat cu GXO pentru instalarea iluminatului cu LED la fața locului, reușind reducerea consumul de energie cu aproximativ 22% comparativ cu anul precedent. În 2023, inițiativele pentru pregătirea comenzilor și eficiența încărcării au eliminat 1.500 de curse de camioane de pe șosele, reducând emisiile de CO2 cu aproximativ 1.400 de tone anual, precum și costurile de transport semnificativ. De asemenea, unitatea găzduiește peste 20 de ovine pentru a întreține spațiile verzi din incintă într-un mod sustenabil.

Mai mult, locația strategică a permis transportul feroviar de la instalațiile de producție din Germania. Acest nou acord va facilita utilizarea a trei trenuri pe săptămână, echivalentul volumului manipulat de circa 70 de camioane, astfel numărul de kilometri parcurși pe distanțe lungi a fost redus cu 3.600 de camioane pe an, conform estimărilor.

Automatizarea și tehnologia de vârf a GXO contribuie la îmbunătățirea siguranței, eficienței și productivității pentru clienții din întreaga lume. Anul trecut, GXO și-a extins numărul total de tehnologii și sisteme automatizate cu aproximativ 50% față de 2022. Compania accelerează implementarea învățării automate și a inteligenței artificiale pentru a stimula și mai mult productivitatea în operațiunile sale.

Articole similare

Ad