Aceasta este operationala din ianuarie si va aduce mari economii de timp si bani, deoarece nu mai face necesare programarile si deplasarile camioanelor la alte centre autorizate. Deocamdata, ca si service-ul propriu, statia ITP nu lucreaza decat pentru camioanele firmei, dar in viitorul apropiat este posibila si extinderea activitatii catre terti, deoarece autorizare RAR exista pentru toate categoriile de vehicule.
Cu aceasta ocazie, Noel Essers, proprietarul H.Essers, Lambert Lenaerts, site manager Oradea, Curtici si Sofia, si Jeroen Fabry, business unit manager Romania&Bulgaria, au prezentat cele mai importante noutati din activitatea companiei in Romania si proiectele sale pentru viitorul apropiat, iar invitatii au putut vizita Centrul de Training al soferilor (care a permis ca de la un consum mediu pe flota de 37 l/100 km in 2010 sa se ajunga acum la 30 l/100 km, in conditiile in care camioanele merg si in Turcia, deci au multe opriri si porniri in vama, si transporta si containere, deci greutati foarte mari), unul dintre depozitele de la Oradea (de 9.800 m2, in care 26 de angajati H.Essers lucreaza pentru 16 clienti), Turnul de Control (care monitorizeaza 24/24, 7/7, in intreaga Europa, din punct de vedere tehnic si al localizarii, deschiderii usilor, posibilelor incidente etc., parcursul camioanelor care fac transport securizat, de marfuri de mare valoare), service-ul cu cele sapte posturi de lucru si depozitul de piese de schimb si anvelope, precum si departamentul de operatiuni vamale, care se ocupa de import, export, transport intrastat si consultanta vamala.
In numarul din iulie al revistei Tranzit veti putea citi mai multe atat despre noua statie ITP, cat si despre ce inseamna azi H.Essers in Romania si nu numai.