Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Hengst lanseaza o noua campanie pe sectorul Aftermarket

Pornind de la un nume cunoscut, cu valoare deosebita pe piata independenta a pieselor de schimb, care exprima fiabilitate si o economie superioara, doua calitati ce stau la baza satisfacerii clientilor din service-uri, Hengst a folosit aceste avantaje, situandu-le ca puncte centrale intr-o noua campanie de comunicare, orientata catre piata independenta (IAM). In campania desfasurata sub motto-ul „Alternativa inteligenta”, producatorul de filtre rezuma toate avantajele companiilor independente de specialitate care sunt asociate cu piese de schimb la calitate OE.


Produsele de marca ofera un beneficiu deosebit in domeniul reparatiilor vehiculelor. Durabilitatea si performanta ridicata se amortizeaza pe termen lung atat pentru angrosisti, cat si pentru service-urile independente. In schimb, piesele de schimb „accesibile“, din afara, sunt predispuse la perioade de imobilitate neprogramate din cauza calitatii lor sub standarde sau a defectelor din materiale, provocand furie si frustrari.
Comparand cu Hengst – un partener de dezvoltare pentru multi producatori de automobile foarte cunoscuti – compania este in masura sa ofere pietei independente inovatii si servicii de inalta calitate, asemanatoare serviciilor furnizate de producatorii originali. Mai mult, Hengst se mandreste si cu o selectie exhaustiva de produse, care acopera aproape toate cerintele, datorita celor 2.600 de aplicatii de filtrare, fiind disponibila imediat cu sprijinul sistemului logistic puternic al companiei.
Sloganul „Alternativa inteligenta“ este caracterizat de un aspect nou care accentueaza litera „H“ si culoarea albastra si galbena – caracteristici deja de recunoastere a marcii. Mai multe informatii despre noua campanie sunt disponibile pe site-ul www.hengst.de/smart.

Hengst: lider in filtrare
Hengst SE furnizeaza produse, sisteme si concepte pentru toate aspectele filtrarii si gestionarii fluidelor – de la dezvoltare la productie de inalta tehnologie. Compania este partener de dezvoltare si furnizor OEM pentru industria internationala auto si de motoare. Conceptele de filtrare de ultima generatie de la Hengst sunt, de asemenea, utilizate pe scara larga in multe alte sectoare – de la agricultura la aplicatii marine si de la dispozitive de curatare, la unelte electrice. Clientii din intreaga lume apreciaza expertiza, calitatea marcii, serviciile si orientarea catre clienti ale Hengst.

Alternativa SMART pentru aftermarket
Recunoscut la nivel mondial ca specialist in filtrare, Hengst combina calitatea produsului – similara celei furnizate de producatorii originali – cu un serviciu excelent, adaptat nevoilor specifice ale sectorului Aftermarket. Economia de neegalat, disponibilitatea prompta, serviciile personale si de marketing il disting pe Hengst ca o „Alternativa SMART“. Compania furnizeaza pe piata Aftermarket independenta (IAM) o gama exhaustiva de filtre pentru toate tipurile comune de motoare. Peste 2.600 de produse pentru autoturisme, vehicule utilitare, utilaje agricole si de constructii, precum si pentru sectorul maritim indeplinesc cele mai variate cerinte: filtre de ulei, de combustibil, de aer, filtre de aer pentru cabina, filtre de fluide pentru transmisie si filtre customizate, de la filtre de ulei pentru hidraulice, pana la cele de ulei pentru centrifuge. Hengst contribuie la succesul dealerilor din intreaga lume prin asocierea calitatii marcii si orientarii catre clienti cu solutii inteligente. Hengst este „Alternativa SMART“ pentru segmentul Aftermarket.

Informatii suplimentare la: www.hengst.com/de/geschaeftsbereiche/serviceteilemarkt

Articole similare