Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ID Logistics: 4 ani pe piața din România

La începutul lunii octombrie ID Logistics a împlinit patru ani de activitate în România și a marcat evenimentul printr-un moment „dulce”, cu un tort aniversar.

„Ne bucurăm să vedem că oamenii noștri se strâng cu plăcere în curtea depozitelor, dornici să sărbătorească împreună. Acest lucru arată că eforturile IDL de a ține echipa unită și la un nivel înalt de angajament dau roade”, a menționat Paul Niță, director general ID Logistics Romania. „Cu această ocazie managerii de operațiuni au putut să le mulțumească tuturor pentru munca depusă în tot acest timp și pentru implicarea de zi cu zi. Mesajul transmis a fost că fiecare din echipă contribuie la realizarea obiectivelor noastre, începând cu pozițiile de manipulanți din cadrul depozitelor până la nivelul de team lideri sau șefi de departamente”, a mai continuat el.

Modelul de business ID Logistics este unul descentralizat, dar cu un cadru de procese bine standardizate și implementate în toate site-urile unde operează. Accentul se pune pe inovație, care face parte din ADN-ul companiei, pe excelența operatională și pe angajați.

Dacă anul 2020 a fost unul de stabilizare a operațiunilor existente și lansarea unui site nou, anul 2021 a fost cu focus pe oameni, pe retenție și motivare. Echipele IDL se adaptează deja rapid la fluctuațiile de volume, printr-un planning și management avansat al resurselor.

„Grupul ID Logistics a împlinit anul acesta 20 de ani, iar compania din Romania a continuat și în al patrulea an strategia sa de business pe piața locală, cu o consolidare pe domeniul de retail, intenționând să se extindă în continuare atât pe acest segment, cât și pe FMCG, high-tech, fashion, cosmetice și e-commerce, unde are experiență solidă la nivel mondial. De fiecare dată lucrăm împreună cu partenerii noștri pentru a oferi servicii de calitate și a ne plia pe strategiile lor”, a adăugat Paul Niță.

Articole similare

Ad