Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

In ciuda atentiei generale spre electromobilitate, tehnologia diesel va fi dezvoltata in continuare

„Motorul diesel are inca un viitor si, chiar daca in Europa propulsia electrica este implementata intr-un ritm alert, restul lumii se bazeaza pe diesel“, a explicat Stefan Buchner, in exclusivitate pentru membrii juriului International Truck of the Year. eActros va fi lansat in 2020 sau 2021, iar oficialii Daimler Trucks sunt decisi sa nu se grabeasca, astfel ca in momentul in care vehiculul va intra in productia de serie sa se asigure un nivel satisfacator de calitate si fiabilitate. „Pe masura ce tehnologia electrica se va dezvolta, pretul se va replia la un nivel suportabil. Deocamdata nu sunt prioritizate alte sisteme de propulsie alternativa, dezvoltarea acestora mergand mana in mana cu infrastructura de alimentare disponibila. Acesta este unul dintre motivele pentru care camionul pe gaz natural lichefiat mai are de asteptat.”
 

Referitor la strategia dezvoltarii gamelor de produse, seful Daimler Trucks a precizat ca modelul Atego nu va fi modernizat in perioada urmatoare, intrucat acesta este bine pozitionat in piata si lider detasat in vanzari in clasa sa.

Articole similare