Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În Olanda se modifică legislația privind licențierea vehiculelor de peste 2,5 t

Conform noilor prevederi din Pachetul Mobilitate, limita de la care este necesară licențierea vehiculelor a scăzut de la 3,5 la 2,5 t greutate totală, ceea ce, așa cum explică asociația olandeză de transport și logistică TLN, nu are efecte asupra legislației din această țară, care spune că limita de jos pentru licențiere este de 500 kg sarcină utilă – deci reglementarea de acolo este și mai strictă.

Totuși, există o categorie de vehicule care au o sarcină utilă de până la 500 kg și masa maximă admisă mai mare de 2.500 kg, iar acestea vor trebui să fie și ele de acum licențiate. Estimările indică circa 1.400 de astfel de mașini, care au suprastructură închisă și care sunt, cele mai multe, camionete mari a căror sarcină utilă a fost redusă la mai puțin de 500 kg, dar a căror masă maximă admisă este mai mare de 2.500 kg. Ele vor fi în curând supuse obligației de a se licenția chiar dacă circulă numai în Olanda, deoarece legea privind transportul rutier de mărfuri din această țară va fi modificată astfel încât transportatorii consacrați care utilizează camioane cu masă maximă admisă mai mare de 2.500 kg să aibă nevoie de licențiere chiar dacă sarcina utilă a vehiculelor este mai mică de 500 kg.

Articole similare

Ad