Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

International Cargobike of the Year 2022: câștigătorii sunt Nüwiel, Riese&Müller și Mubea

După un test captivant la IAA, remorca de la Nüwiel, Long John Transporter2 de la Riese&Müller și Quad Cargo de la Mubea sunt cei care au primit premiile dintre cei 27 de candidați. Premiile au fost acordate de către directorul general al VDA, Jürgen Mindel, cu susținerea RLVD și LOGISTRA.

După un test intensiv pe traseul Cargo Bike la IAA TRANSPORTATION de la Hanovra, producătorii Mubea cu Cargo, Riese & Müller cu Transporter2 și Nüwiel eTrailer au fost desemnați câțtigătorii „ International Cargobike 2022″. La decernarea premiilor, directorul general al VDA, Jürgen Mindel, a subliniat faptul că bicicletele cargo joacă un rol esențial în lanțul de transport pe drumul către o logistică neutră din punct de vedere climatic.

VDA, în cooperare cu Radlogistik-Verband Deutschland (RLVD), a fost, de asemenea, partener al Lastenradpreis, care a fost inițiat de revista de specialitate și de publicația LOGISTRA de la HUSS-VERLAG, membru „International Van of the Year” pentru Germania, în 2019.

IAA a ținut cont de avansul luat de bicicletele cu remorcă și a amenajat o zonă Last Mile, unde și-au arătat prezența diverși producători de biciclete cargo. În cadrul IAA Test Drives și al IAA Cargo Bike Parcours, au avut loc aproximativ 7.500 de teste, după cum a comunicat VDA. Șase producători de biciclete cargo au participat, de asemenea, cu stand în cadrul expoziției.

Mulți dintre producători au participat și la cea de-a 3-a Conferință Națională de Logistică a Bicicletelor de la Hanovra, care a avut loc în paralel cu IAA TRANSPORTATION, pentru a lua parte ulterior la competiția de la cel mai important târg de vehicule comerciale din lume. Martin Schmidt, membru al consiliului de administrație al RLVD și membru al juriului, a subliniat contribuția pe care bicicletele de transport marfă o pot aduce la structura logisticii urbane, nu în competiție, ci ca o completare inteligentă, ecologică, de înaltă performanță și cu economie de spațiu pentru camionete și camioane. El a adăugat că scopul este de a lucra împreună cu toți cei implicați în lanțul de transport pentru a face logistica mai ecologică.

Competiția s-a bucurat anul acesta de participarea a 27 de candidați, ceea ce subliniază viteza mare de dezvoltare și spiritul inovator al tinerei industrii, după cum a subliniat șeful departamentului Test+Technik de la LOGISTRA și inițiatorul premiului, Johannes Reichel, în cadrul ceremoniei de premiere. Selecția, care a fost făcută de un juriu de experți, a fost foarte dificilă. Pe lângă editorul LOGISTRA, Reichel, din juriu au mai făcut parte expertul în logistica bicicletelor Thomas Schmitz de la compania Radlader din Mainz, expertul în logistica bicicletelor Martin Schmidt de la Cycle Logistics din Berlin și specialistul în designul bicicletelor cargo Satish Kumar Beella de la Universitatea de Științe Aplicate din Haga.

În final au fost desemnați trei câștigători, câte unul pentru fiecare dintre cele trei categorii din competiție:

  • Biciclete ușoare de marfă
    1. Riese & Müller Transporter2
    2. Urban Mobility Craft L
    3. Gleam Escape
  • Biciclete pentru încărcături grele
    1. Mubea Cargo
    2. Tricargo Lademeister
    3. Rytle MovR3
  • Remorcă pentru biciclete cargo:
    1. Nüwiel eTrailer
    2. wuppdi
    3. Carla Cargo

Articole similare

Ad