Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco lansează T-WAY – camionul conceput pentru misiuni off-road extreme

Cu o întârziere de câteva luni ca urmare a pandemiei Covid-19, IVECO a lansat noul T-WAY camionul off-road, conceput pentru cele mai dure misiuni în condiții extreme, preluând ștafeta de la legendarul TRAKKER.

Noul IVECO T-WAY include toate noutățile tehnologice și de confort aduse de de gama de vehicule grele WAY (S-WAY și X-WAY) – noua transmisie automatizată HI-TRONIX, cu funcții special dezvoltate pentru mobilitate off-road, frâne disc noi atât pe față, cât și pe spate, care îi asigură noului model o frânare record chiar și la viteze și cu sarcini ridicate, sistemul de suspensie spate de mare capacitate pentru punți tandem, masa proprie mai mică ș.a.

Sistemul HI-TRACTION, care oferă o tracțiune hidrostatică eficientă atunci când un camion – folosit aproape 90% din cazuri pe șosea – intră în șantier și are nevoie de tracțiune sporită.

Serviciile digitale și de conectivitate sunt prezente și pe gama off-road, oferind aceleași avantaje în planul confortului și eficienței operării.

Succesorul legendarului Trakker completează gama de vehicule grele lansate în ultimii trei ani, serie începută în 2019 cu S-Way.

Thomas Hilse, IVECO Brand President, a menționat: „Anterior, am «zguduit» industria cu IVECO S-WAY on-road. Astăzi, facem acest lucru, din nou, în sectorul off-road. Suntem pe cale să transpunem sectorul camioanelor în viitor și în acest segment, iar viitorul începe astăzi, cu IVECO T-WAY. Am proiectat modelul IVECO T-WAY cu ambiția de a stabili noi standarde în ceea ce privește robustețea, fiabilitatea, eficiența, manevrabilitatea, flexibilitatea șasiului și serviciile conectate – și ca stil, un element obligatoriu pentru un brand italian. Numele spune totul: T de la Tare!”

T-Way preia de la predecesorii săi robustețea legendară a șasiului din oțel de înaltă rezistență, cu o grosime de 10mm și rezistență torsională superioară în segmentul său, de 177 kNm. Axa frontală oferă o capacitate maximă de până la 9 tone. Reducția în butuc pe puntea spate reprezintă o dotare standard pentru a maximiza puterea și performanța. Noul sistem de suspensie spate de mare capacitate, pentru punți tandem, optimizează greutatea vehiculului și îmbunătățește performanța off-road cu o gardă la sol mai înaltă și un unghi de degajare mai bun.

IVECO T-WAY asigură întreaga putere necesară pentru tracțiune și PTO (priză de putere), prin intermediul motorului fiabil și eficient IVECO Cursor 13 (13 litri), care dezvoltă până la 510 CP – depășind performanța TRAKKER cu 10 CP. Pentru configurații cu o masă mai mică, este, de asemenea, disponibil un motor Cursor 9.

Acestea sunt cuplate cu o cutie de viteze automatizată HI-TRONIX cu 12 și 16 trepte, care este, acum, echipată și cu noi funcții special concepute pentru mobilitate off-road. Vehiculele includ funcția Hill Holder, pentru asistență la pornirea din rampă, Rocking Mode pentru recuperarea tracțiunii pe terenuri alunecoase, și Creep Mode, pentru deplasarea cu viteză redusă, la ralanti. Pentru secțiunile on-road ale misiunii de transport, sistemul IVECO HI-CRUISE îmbunătățește și mai mult eficiența transmisiei. Acesta include schimbarea predictivă a treptelor de viteză, control predictiv al vitezei de croazieră și o funcție eco-roll, care folosește inerția vehiculului atunci când acesta coboară o pantă. Cu acești noi algoritmi, HI-TRONIX asigură strategia perfectă de schimbare a vitezelor pentru orice aplicație.

Articole similare

Ad