Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Iveco si FPT Industrial dau mana pentru Euro 6

Companiile Iveco si FPT Industrial au anuntat ca sunt pregatite sa raspunda normelor Euro 6 datorita unui sistem SCR (Selective Catalytic Reduction) unic, care va fi introdus in cele doua noi game de motoare pentru vehicule comerciale grele si autobuze, Cursor si Tector.
Noile motoare, echipate cu tehnologia SCR de la FPT Industrial, vor avea combustie optimizata si sisteme de tratare pentru a pastra economia de combustibil si, in acelasi timp, a diminua emisiile, datorita unei tehnologii inovatoare patentate, care ofera o eficienta de conversie a noxelor de peste 95%, fata de 80-85%. Potrivit lui Giovanni Bartoli, CEO FPT Industrial, activitatea companiei este indreptata catre cresterea productivitat ii clientilor si reducerea emisiilor.

„Acesta este motivul pentru care luam in considerare fiecare solutie care ar permite atingerea acestor obiective, iar abordarea numai a tehnologiei SCR este dovada angajamentului nostru de satisfacerea cerintelor unei piete din ce in ce mai exigente”, a mai spus acesta.
Potrivit lui Alfredo Altavilla, CEO Iveco, producatorul si-a indeplinit promisiunea de a atinge noile standarde Euro 6 fara a recurge la tehnologia EGR (Exhaust Gas Recirculation).
“EGR-ul are locul sau in segmentul transportului, dar pentru vehiculele comerciale grele, care pot trece de un milion de km parcursi pe durata vietii lor, tehnologia care diminueaza consumul de combustibil si alte costuri operationale la minimum este alegerea corecta.
Optiunea numai pentru SCR a FPT Industrial, cu tratamentele aplicate indeplineste aceasta nevoie“, a mai spus acesta, adaugand ca este foarte clar ca vehiculele Euro 6 vor fi mai scumpe, pentru ca tehnologia costa.

Articole similare

Ad