Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Strategia 2025+

După un 2020 plin de încercări, în care Jungheinrich și-a consolidat poziția pe piața din România, planurile pentru 2021 sunt cât se poate de optimiste. Cu o experiență foarte vastă și o echipă solidă, producătorul german promite că va fi aproape de clienții săi și în noul an și că va oferi soluțiile viitorului pentru depozitele din România.

În termeni tehnologici, Jungheinrich se concentrează pe inovația automatizării, digitalizării și a sistemelor energetice orientate spre viitor. Implementarea proceselor centrate pe client și care presupun o eficiență maximă face parte din transformarea digitală a companiei, deja inițiată.

Grupul german a elaborat strategia 2025+, în care automatizarea intralogisticii reprezintă principalul motor de creștere pentru companie. În acest context, Jungheinrich promovează extinderea portofoliului său de automatizare, în special în domeniile vehiculelor ghidate automat, depozitelor automatizate, software și robotică. Scopul este de a deschide noi piețe și de a obține o poziție și mai puternică, în special în comerțul electronic. Grupul își intensifică activitățile și în domeniul digitalizării și împinge dezvoltarea de noi produse și modele de afaceri în acest domeniu. Se acordă prioritate dezvoltării consecvente a „depozitului digital”, cu ajutorul inteligenței artificiale și Big Data, printre altele. „Intralogistica este un pionier în domeniul automatizării și digitalizării, dând ritmul schimbărilor de amploare pe care le suferă în prezent industria, transporturile și comerțul. Jungheinrich a fost mult timp un motor al inovației. Vom exploata în mod constant potențialul de creștere din acest segment de piață”, explică președintele Consiliului de administrație, Dr. Lars Brzoska. Jungheinrich își va extinde gama de produse digitale în domeniul sistemelor de gestionare a depozitelor, flotei și bateriilor și intenționează să extindă portofoliul său de sisteme de siguranță și asistență.

„Intenția noastră este de a fi prima alegere a clienților noștri pe termen lung, oferindu-le valoare adăugată prin soluții și tehnologii de perspectivă. În același timp, noi, ca grup, dorim să contribuim la modelarea dezvoltărilor economice, ecologice și sociale, creând valoare durabilă pentru toți acești factorii. Pentru a realiza acest lucru, facem Grupul Jungheinrich mai profitabil, mai eficient și mai durabil”, explică dr. Lars Brzoska. „Strategia noastră pentru 2025+ înseamnă că ne-am încărcat complet bateriile în toate aspectele, am combinat idei și puncte forte și am stabilit calea pentru un viitor strălucit în intralogistică.”

Jungheinrich are deja un bilanț foarte solid și o rezervă de lichiditate ridicată. Cu accentul pe rentabilitatea investiției și fluxul de numerar operațional, își asigură flexibilitatea financiară. Astfel, chiar și în perioade dificile din punct de vedere economic, este întotdeauna în măsură să implementeze măsurile strategice necesare și să garanteze independența financiară a Grupului.

Jungheinrich este deja numărul unu în eficiența electrică a depozitelor și are o poziție de lider în industrie în dezvoltarea sistemelor energetice inovatoare. Peste 1.000.000 de echipamente electrice Jungheinrich sunt utilizate în prezent în întreaga lume. Nicio altă companie din domeniul intralogisticii nu se bazează atât de constant pe bateriile litiu-ion. Obiectivul companiei este de a atinge un raport de echipamente litiu-ion de peste 70% până în 2025 printre echipamentele vândute. În acest scop, în următorii ani vor fi lansate pe piață și alte modele de echipamente cu baterii litiu-ion complet integrate. Jungheinrich vede, de asemenea, un mare potențial de creștere în divizia Powertrain Solutions. Aici, compania își pune la dispoziție și alți producători, inclusiv pe cei din industria utilajelor pentru construcții și mașinilor agricole, expertiza sa în domeniul sistemelor energetice și, astfel, promovează mobilitatea electrică în toate sectoarele. „Conduși de experiența noastră de zeci de ani ca furnizor de utilaje electrice, schimbăm viitorul, chiar și dincolo de intralogistică. Atât clienții noștri, cât și mediul înconjurător beneficiază în mod egal de expertiza noastră în tehnologia litiu-ion, eficientă și ecologică”, adaugă Brzoska.

În Strategia 2025+ recent prezentată, Jungheinrich a încorporat problema durabilității și mai ferm în companie și a stabilit obiective ambițioase. Ca parte a acestui fapt, Grupul și-a stabilit obiectivul de a atinge neutralitatea CO2. Dr. Brzoska explică: „pentru Jungheinrich, ca o companie de familie, asumarea responsabilității corporative înseamnă combinarea creșterii profitabile cu aspectele sociale și ecologice. Această imagine de sine ne determină să modelăm viitorul industriei noastre și nu numai.” Jungheinrich s-a alăturat recent inițiativei „50 Sustainability & Climate Leaders”, un grup de companii de top din lume în domeniul protecției și durabilității climatului. Cele 50 de companii internaționale din diferite industrii, care participă la campanie, și-au stabilit obiectivul de a-și asuma roluri importante în lupta împotriva schimbărilor climatice și de a-și aduce astfel contribuția la realizarea celor 17 obiective ale Națiunilor Unite de dezvoltare durabilă (UNSDG).

Articole similare

Ad