Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Kögel Mega Lightplus, mai ușoară și mai flexibilă

Kögel oferă o nouă generație Mega Lightplus pentru industria automotive, și nu numai, care are cadru cu greutate îmbunătățită și caroserie NOVUM, deci sporește eficiența transportului prin creșterea sarcinii utile sau, atunci când nu circulă încărcată, scade consumul de carburant și emisiile de CO2, astfel încât să împlinească promisiunea din motto-ul producătorului german, „Economia întâlnește ecologia – pentru că ne pasă“.

În versiunea de bază, noua semiremorcă de mare volum cântărește doar 5.400 kg, cu circa 700 kg mai puțin decât modelul Mega standard, iar datorită unor echipamente speciale opționale, ca jante din aluminiu, anvelope ușoare și rezervoare de aer din aluminiu, greutatea poate fi redusă cu alte peste 200 kg. Șasiul are construcție ușoară din oțel și înălțime mică a gâtului, de 90 mm, pentru înălțime utilă și capacitate cât mai mari.

În ciuda materialelor optimizate în sensul scăderii greutății, noua semiremorcă este robustă și durabilă, iar oțelul cu granulație fină de înaltă calitate și grinzile transversale ce acoperă toată lățimea distribuie încărcătura optim, uniform de-a lungul platformei de încărcare.

În designul de bază, peretele față și stâlpii din colțurile față, stâlpii din colțurile spate și portalul peretelui spate sunt din aluminiu, iar cadrele suplimentare de susținere a acoperișului din aluminiu reduc și mai mult greutatea. Datorită acoperișului liftabil hidraulic din dotarea standard, încărcarea din lateral se face foarte ușor și pot fi stivuite fără probleme trei containere specifice domeniului automotive.

Noua semiremorcă poate primi o gamă diversă de opționale, astfel încât să poată încărca multe alte tipuri de mărfuri în afară componente auto. Iar datorită cadrului opțional ranforsat Strong&Go s-a redus considerabil numărul de echipamente necesare pentru a obține diverse certificări, astfel că noua semiremorcă respectă standardul de stabilitate a caroseriei DIN EN 12642 Code XL și standardul Daimler 9.5 fără a folosi zăbrele, iar certificatul pentru transport de băuturi pe un singur nivel sau pe două, pe paleți standard, poate fi obținut cu numai un singur rând de zăbrele sau chiar fără niciun rând, dacă se folosește un sistem opțional de ancorare constând dintr-o bară sudată pe prelata laterală.

Articole similare

Ad