Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Krone Spare Parts Shop a ajuns la 10.000 de clienți

În februarie 2021, Krone a ajuns la 10.000 de utilizatori ai magazinului online de piese de schimb, tot mai mulți clienți, din Chile până în Rusia, apelând la serviciile rapide și de încredere ale Krone Spare Parts Shop. Livrarea către aceștia se face individual fie noaptea, fie, la cerere, într-o fereastră anume de timp, de la centrul de distribuție din Herzlake, deschis în februarie 2018.

Pe 17.500 de europaleți și în 16.000 de containere mici, în acest centru de 38.000 m2, din care suprafață acoperită are 8.400 m2 și 12 niveluri, sunt stocate toate piesele de schimb necesare pentru semiremorcile, cutiile mobile, șasiurile de containere, platformele și dubele Krone aflate în exploatare în Europa, de la A (senzor ABS) la Z (profile Z), dar și pentru vehiculele CEP și pentru axele produse in-house, adică un total de circa 70.00 de repere diferite.

Cei 40 de angajați ai acestui centru expediază lunar peste 23.000 de piese, în cel mai scurt timp, inclusiv datorită colaborării cu departamentul IT propriu.

Utilizatorii înregistrați pot lansa comenzile foarte rapid: scanează codul QR de pe plăcuța vehiculului și sunt conectați automat și apoi direcționați spre catalogul pentru acel vehicul, unde plasează imediat comanda.
Krone extinde acum acest serviciu și spre utilizatorii altor mărci de vehicule, iar dacă nu se justifică montarea unei piese de schimb originale sunt disponibile, pentru întreaga Europă, din ianuarie 2021, cele din gama Krone Trusted, testate, dar cu un preț cu circa 50% mai mic decât al celor originale.

Articole similare

Ad