Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN e-Mobility: 170 de service-uri gata până în 2021 pentru a primi vehicule electrice

Producătorul bavarez MAN Truck & Bus își extinde activitățile în domeniul mobilității electrice și își reconfigurează rețeaua de service din Europa pentru a fi pregătită să primească vehicule cu motoare alimentate de baterii. Până la finalul anului 2021 rețeaua MAN va avea 170 de ateliere de service pregătite pentru mentenanța și reparația vehiculelor electrice.

Tranziția către e-mobilitate aduce cu sine noi provocări, nu numai cele legate de producția de vehicule electrice, ci și în partea de servicii de aftersales. Acesta este motivul pentru care, în pofida crizei provocată de virusul COVID-19, MAN Truck & Bus își continuă obiectivul de a pregăti rețeaua de service pentru vehiculele electrice. Astfel, producătorul din München va avea pregătite 110 puncte de service în rețeaua sa europeană până la finalul acestui an, urmând ca în decurs de alte 12 luni, adică finalul lui 2021, alte 60 de ateliere să fie gata să primească vehicule electrice. „Deși la acest moment nu sunt foarte multe astfel de vehicule MAN în Europa, am început să pregătim atelierele cu măsuri extinse pentru noile cerințe ale vehiculelor electrice“, a declarat Jan Eike Witt, Senior Vice President After Sales Management at MAN Truck & Bus.  

Pregătirile atelierelor de service din rețeaua MAN au fost împărțite în trei etape, fiecare fiind supervizată de specialiști, care oferă inclusiv asistență în repararea sistemelor de înaltă tensiune, calificări pentru ca aceste ateliere să se specializeze în e-mobilitate și asistență pentru repararea bateriilor cuprinse în modulele vehiculelor (care pot fi afectate, spre exemplu, în cazul unui accident). Expertiza va fi oferită inițial în acele locații unde există deja un volum mare de vehicule electrice, iar acele centre post-vânzare vor fi capabile să repare vehiculele electrice până la finalul lui 2021. Totodată, MAN va pregăti specialiști care vor putea lucra la repararea unor baterii încă funcționale pentru aproape fiecare piață din Europa.

Articole similare

Ad