Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Minim 25% din cifra de afaceri realizată la intern, pentru a rămâne rezident fiscal aici

Miza cea mai mare a Pachetului Mobilitate este stabilirea locului de rezidenţă fiscală a companiilor de transport. Practic, fiecare stat occidental îşi doreşte să „prindă” cât mai mulţi contribuabili. Din păcate, controlorii fiscali din România nu văd tabloul general, ci, dimpotrivă, dau dovadă de exces de zel, acuzând firmele de transport de detaşare naţională şi de faptul că nu au desfăşurat activitate pe teritoriul ţării noastre.

Pentru a se pune la adăpost în faţa controalelor ANAF, cărăuşii români trebuie să acorde o atenţie deosebită întocmirii documentelor interne şi a contractelor de muncă cu şoferii, a explicat Cornelia Niţu, consultant fiscal, în cadrul video-conferinţei Tranzit pe problema impozitării diurnei. De asemenea, trebuie să se asigure că minimum 25% din cifra de afaceri a companiei este realizată pe teritoriul naţional.

Despre referirile care se fac in legislatia fiscala despre procentul activitatii de baza care trebuie realizat pe teritoriul national, pentru ca firma de transport sa nu fie acuzata ca ar trebui sa plateasca impozitele pe afacere si contributiile sciale pentru soferi intr-o alta tara unde are clientii principali am discutat in videoconferinta tranzit de pe 25 martie. Urmareste inregistrarea discutiilor:

Articole similare

Ad
Ad