Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noi anvelope Goodyear cu rating A pentru rezistenta la rulare

Goodyear a lansat la IAA Hanovra anvelopele de camion prototip Super Fuelmax pentru axa de directie si pentru cea de tractiune, care au ambele un rating A conform etichetei UE pentru anvelope, si au fost montate pe camioane DAF cu cel mai inalt nivel la capitolul eficienta consumului de carburant.
Este vorba despre Super Fuelmax S pentru puntea de directie, in dimensiunea 385/55R22.5, si Super Fuelmax D pentru puntea de tractiune, in dimensiunea 315/70R22.5, o dezvoltare ulterioara a gamei cu rezistenta scazuta la rulare Goodyear Fuelmax.
 

In plus fata de ratingul de exceptie A la rezistenta la rulare, conform etichetei europene, anvelopa pentru axa de tractiune se califica pentru certificarea specifica anvelopelor de iarna si poarta insemnele muntelui cu trei piscuri si fulgul de nea (3PMSF).
Asa cum a aratat Benjamin Willot, director marketing Anvelope Comerciale in cadrul Goodyear Europa, Orientul Mijlociu si Africa, „eticheta europeana pentru anvelope acopera doar trei criterii de performanta, dar, inainte de a le lansa pe piata, produsele noastre trebuie sa respecte cerintele impuse de 50 de criterii diferite de performanta. Super Fuelmax cu rating A la rezistenta la rulare demonstreaza angajamentul nostru fata de sarcina asumata de a dezvolta anvelope de camion care sa ajute la realizarea de economii de carburant pentru clientii nostri in echilibru cu alte criterii importante de performanta.”
Atat compusul benzii de rulare al anvelopei pentru axa de directie, cat si cel al anvelopei pentru axa de tractiune, prezinta o noua formula pe baza de siliciu, dezvoltata special. Gratie unei combinatii de procesare a materialului si de conservare, siliciul este amestecat cu reteaua de polimeri intr-o maniera care reduce mai departe rezistenta la rulare, in timp ce este asigurata si o durata de viata mai lunga a anvelopei.
Designul benzii de rulare al Super Fuelmax S prezinta tehnologia testata IntelliMax Groove Technology, care limiteaza alunecarea, in special in viraje, gratie canelurilor in forma de picatura de ploaie ascunse, care se inchid atunci cand se rostogolesc de-a lungul petei de contact. Nervurile vin unele in ajutorul celorlalte in timpul miscarii, dand astfel o mai mare duritate benzii de rulare.
Blocurile benzii de rulare ale Super Fuelmax D au fost redesenate, iar duritatea blocurilor a fost imbunatatita. In combinatie cu compusul benzii de rulare cu o rezistenta la rulare scazuta, designul per ansamblu al anvelopei este semnificativ imbunatatit din punct de vedere al eficientei consumului de carburant comparativ cu Fuelmax D. Dezvoltarea sa ulterioara a scazut si mai mult rezistenta la rulare, oferind o performanta echilibrata in materie de alte criterii importante, iar tehnologia IntelliMax Rib a fost introdusa intre nervurile centrale si intermediare pentru a da o duritate mai mare benzii de rulare si deci un nivel mai bun al rezistentei la rulare, un kilometraj mai bun si o uzura uniforma, gratie elementelor inter-blocante.
Goodyear a fost primul producator de anvelope care a adus pe piata o anvelopa de camion cu rating A la rezistenta la rulare conform etichetei UE pentru eficienta anvelopelor. Aceasta a fost anvelopa pentru remorci 385/55R22.5 LHT. Acum Goodyear ofera anvelopa Fuelmax T in dimensiunile 385/55R22.5 si 435/50R19.5, o anvelopa cu rating A din punct de vedere al eficientei consumului de carburant, destinata remorcilor. Odata cu anvelopele prototip Super Fuelmax pentru axele de directie si tractiune, clientii pot beneficia de o combinatie de anvelope cu rating A conform etichetei UE pentru rezistenta la rulare atat pentru puntea de directie, cat si pentru puntea de tractiune si pentru remorca.

Articole similare

Ad