Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noi soluții de transport cereale Ucraina-Germania

DB Cargo a finalizat primul test de transport cereale de la granița Ucrainei cu Polonia până la Rostock, în Germania. Primul tren cu 1.200 de tone de porumb a fost descărcat săptămâna aceasta la terminalul de cereale din Rostock (GTR). Trenul cu o lungime de 450 m și 21 de vagoane va fi urmat de alte 4. Porumbul furajer a fost reîncărcat la granița ucraineano-poloneză și apoi transportat la Rostock de DB Cargo prin Polonia.

Acolo, porumbul este descărcat din vagoane într-un sistem de descărcare și transportat la silozuri cu ajutorul unor benzi transportoare. Din fiecare vagon au fost descărcate aproximativ 60 de tone de porumb. Întregul proces durează aproximativ 5 ore.

Încă nu este clar cât timp va fi depozitat porumbul la Rostock. După ce grâul, orzul și porumbul sunt livrate pe calea ferată sau pe șosea în terminalul de cereale din portul Rostock, acestea sunt apoi exportate pe mare. Cea mai mare parte se îndreaptă către Orientul Mijlociu, dar și către Africa de Nord și Iran. În Rostock se manipulează în total între 3 și 4 milioane de tone de cereale în fiecare an, ceea ce face din orașul hanseatic, alături de Hamburg, unul dintre cele mai importante porturi de cereale din Germania.

Articole similare

Ad