Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noile caracteristici ale aplicației IVECO ON Easy Way fac viața și mai ușoară pentru șoferii IVECO S-Way

IVECO a introdus noi caracteristici în cea mai recentă versiune a aplicației IVECO ON Easy Way, dezvoltată pentru a îmbunătăți viața șoferilor la bordul gamei de camioane de mare tonaj IVECO S-Way, permițându-le acestora să controleze funcționalitățile de gestionare a cabinei și a vehiculului de pe dispozitivul lor mobil, precum și să acceseze o multitudine de servicii digitale IVECO ON. Noile caracteristici îmbunătățesc și mai mult experiența șoferului și facilitează interacțiunea acestuia cu vehiculul.

Noua versiune introduce notificări utile despre starea de sănătate a vehiculului și informații despre utilizator. Foarte important, acestea vor fi folosite pentru a informa șoferul despre orice alerte din camera de control și actualizări Over the Air, ajutându-l să evite defecțiunile și să maximizeze timpul de funcționare al vehiculului. Notificările, ca și în cazul altor aplicații, apar pe dispozitivul mobil al șoferului cu un punct roșu și pot fi citite și pe sistemul de infotainment.

În plus, notificările push sunt acum integrate cu IVECO Driver Pal, astfel încât, atunci când șoferul activează vocal o comandă de la distanță din cabină, cum ar fi programarea climatizării sau a încălzirii prin Amazon Alexa, acesta va putea primi confirmarea printr-o notificare push pe aplicația Easy Way.

Celelalte caracteristici noi au ca scop facilitarea operațiunilor de împerechere. Feedback-ul șoferilor a indicat nevoia unei modalități rapide de asociere la vehicul, fără a fi nevoie să caute și să introducă manual numărul VIN al camionului. Acest lucru se poate face acum prin simpla utilizare a aplicației pentru a citi un cod QR afișat în „Secțiunea Vehicul” a sistemului Infotainment al autocamioanelor IVECO S-Way. Aplicația IVECO ON Easy Way a îmbunătățit, de asemenea, asistentul pentru a împerechea microfonul Alexa și pentru a utiliza însoțitorul vocal al șoferului IVECO Driver Pal.

„Aplicația IVECO ON Easy Way este un exemplu excelent al abordării noastre de dezvoltare centrată pe client”, a declarat Fabrizio Conicella, Digital & Advanced Technologies IVECO. „Am conceput-o special pentru a ușura viața șoferilor noștri, iar aceasta evoluează pentru a răspunde noilor cerințe ale acestora. Căutăm în mod constant feedback-ul și sugestiile lor și suntem atenți la cele mai bune practici din diverse sectoare pentru a îmbunătăți aplicația din perspectiva lor și pentru a le spori experiența de utilizare.”

Aplicația IVECO ON Easy Way a fost introdusă pe IVECO S-Way la lansarea sa în 2019 pentru a oferi un singur punct de contact pentru a gestiona funcționalitățile cabinei și ale vehiculului și a evoluat constant prin îmbunătățiri și adăugarea de noi funcții și servicii digitale. Printre acestea se numără integrarea IVECO Driver Pal, care permite șoferului să interacționeze cu vehiculul prin comenzi vocale, ajutându-l să rămână concentrat pe drum, îmbunătățind în consecință siguranța. De asemenea, aplicația poate fi utilizată pentru a acționa funcțiile cabinei, cum ar fi aerul condiționat, iluminatul și media, sporind confortul șoferului. De asemenea, oferă acces la evaluarea stilului de conducere, care îi ajută să își îmbunătățească stilul de conducere cu sugestii privind condusul în siguranță, eficiența consumului de combustibil și sănătatea vehiculului. De asemenea, aplicația IVECO ON Easy Way conectează șoferul direct la Serviciile de asistență la distanță pentru a programa actualizări Over the Air ale software-ului vehiculului. În caz de defecțiune, șoferul o poate folosi pentru a contacta IVECO Assistance Non-Stop, serviciul de asistență 24 de ore din 24. În cele din urmă, manualul complet al utilizatorului IVECO poate fi accesat cu ușurință în aplicație.

Articole similare

Ad