Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Packeta România: extinderea magazinelor online în străinătate și a serviciilor de transport dublează volumul livrărilor cross-border în 2022

Extinderea magazinelor online românești în străinătate și dezvoltarea serviciilor de transport dublează volumul livrărilor cross-border în 2022, potrivit estimărilor Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est.

Estimarea ia în calcul creșterea accelerată a comerțului online și evoluția pieței de transport și curierat din 2021, când volumele livrate în România și din România către alte țări s-au dublat.

„Livrările cross-border s-au dublat în 2021, față de 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor acestora în regiunea Balcanilor, în Turcia și Israel. Totodată, volumele de colete s-au dublat, anul trecut, datorită creșterii numărului de noi magazine online internaționale care livrează către clienții din România, dar și ca urmare a numărului tot mai mare de magazine online românești care își extind afacerile online dincolo de granițe”, a declarat Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Printre cele mai populare destinații de livrare pentru magazinele online din România se regăsesc Grecia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Italia și Spania. Magazinele online care aleg să își dezvolte afacerile internațional aleg aceste țări fie din rațiuni de proximitate, fie că acolo se află mari comunități de români.

De cealaltă parte, coletele care intră în România sunt livrate mai ales din Cehia, Slovacia, Polonia, Germania, Ungaria, Italia, Marea Britanie, SUA și China semn că, deja, multe dintre magazinele online din aceste țări au pătruns la noi.

„Estimăm pentru acest an creșterea numărului de colaborări cu parteneri care sunt interesați să livreze internațional, dar și să pătrundem pe noi piețe din afara țării pentru a le asigura clienților noștri selleri si magazine online oportunități multiple pentru a-și comercializa produsele”, a mai spus Alexandr Jeleascov, menționând că, de anul acesta, Packeta România administrează și operațiunile Packeta din Grecia, Italia, Turcia și Bulgaria, lucru care oferă noi oportunități magazinelor online de a-și extinde operațiunile de comerț pe noi piețe de desfacere, beneficiind de expertiza logistică a Packeta.

Planurile companiei vizează fructificarea tuturor oportunităților de creștere în aceste țări și crearea unui sistem bidirecțional din perspectiva livrărilor, bazat pe un flux logistic bine pus la punct.

Una dintre aceste oportunități o reprezintă evenimentul eCommerce & Digital Marketing Expo, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Sud-Estul Europei, desfășurat pe 14 și 15 mai în Grecia, la Atena, și primul eveniment internațional la care participă Packeta România. Prin prezența la acest eveniment, Packeta România vizează crearea unei priviri de ansamblu asupra pieței din Grecia și generarea de oportunități de colaborare cu magazinele online și sellerii locali.

În prezent, Packeta România oferă:

  • livrare în 34 de țări din Europa, cât și in SUA și Emiratele Arabe Unite;
  • acces la serviciile a peste 70 de transportatori la nivel internațional;
  • multiple modalități de livrare și servicii pentru a acoperi cât mai bine necesitățile clienților și ale partenerilor de comerț electronic;
  • suport și consultanță clienților care doresc să își dezvolte afacerea în afara țării și acces la companii care oferă diferite tipuri de servicii precum, marketplace-uri, servicii de marketing, traduceri, servicii bancare, juridice etc.

La nivel internațional, grupul Packeta a încheiat anul trecut cu venituri de 195 de milioane de euro, a transportat peste 73 de milioane de colete, are o rețea extinsă de peste 92.000 de puncte pick-up și peste 32.000 de clienți.

Articole similare

Ad
Ad