Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Packeta România pune la dispoziție peste 45 de noi poziții pentru mai multe departamente din București și Oradea

  • Foto: Packeta România

Platforma digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, Packeta România anunță disponibilitatea a peste 45 de posturi vacante în București și Oradea pentru departamentele de Vânzări, Operațional-depozite și Customer suport. Noile poziții disponibile sunt esențiale pentru optimizarea proceselor operaționale și îmbunătățirea experienței clienților.

Packeta România își extinde echipa ca răspuns la creșterea numărului de clienți și a volumelor de colete procesate, în contextul dezvoltării accelerate a comerțului Cross Border. În prezent, compania își extinde constant rețeaua de magazine online și selleri parteneri, ajungând la peste 1.800, cu aproape un sfert dintre aceștia livrând produse în afara României, ceea ce reprezintă o dublare față de anul precedent. Această expansiune reflectă interesul crescut al magazinelor online românești pentru piețele internaționale și diversificarea surselor de venit.

„Extinderea rețelei de parteneri a întărit poziția noastră pe piața logistică internațională. Acest lucru implică necesitatea extinderii echipei pentru a garanta servicii de calitate și pentru a răspunde prompt cerințelor în creștere ale clienților noștri. Deschiderea celor peste 45 de posturi vacante este o măsură strategică menită să susțină dezvoltarea companiei. Suntem într-o perioadă de expansiune și avem nevoie de profesioniști care să se alăture echipei noastre, iar un prim pas este trimiterea CV-urilor pe adresa de email: cariere@packeta.ro. Oferim oportunități de carieră într-un mediu dinamic și provocator, unde angajații noștri pot contribui direct la succesul companiei și al partenerilor noștri.”,

a precizat Cristina Grosu, Head of Human Resources Department Packeta România.

Pe lângă răspunsul la creșterea generală a volumului de colete, deschiderea noilor posturi de către Packeta România fac parte din pregătirile pentru cel mai intens sezon de shopping din noiembrie și decembrie, care includ campanii majore, precum Black Friday și Crăciun. Acest sezon aduce un flux considerabil de colete, iar extinderea echipei este esențială pentru gestionarea eficientă și rapidă a comenzilor, menținând, în același timp, calitatea serviciilor oferite.

„Având în vedere deschiderea noilor posturi vacante, planurile Packeta România vizează închiderea anului cu peste 200 de angajați și subcontractori în România. Această creștere semnificativă a echipei reflectă angajamentul nostru de a susține dezvoltarea continuă a companiei și de a asigura un serviciu de calitate superioară pentru toți clienții și partenerii noștri. Extinderea echipei nu doar că ne va permite să răspundem mai eficient cerințelor pieței, dar și să ne pregătim pentru volumele de activitate anticipate în viitorul apropiat.”,

a mai adăugat Cristina Grosu.

Articole similare

Ad