Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Parlamentul European discuta introducerea tahografului inteligent la vanuri de pana in 2,4 t

Abia in faza in care Pachetul Mobilitate este in Trilog, Parlamentul European a inceput sa se intereseze daca ce s-a votat in aprilie e viabil. Astfel, desi mai toti specialistii au sustinut ca modificarile la accesul la profesie in ceea ce priveste operatorii de transport expres vor viza doar o licentiere de forma, doar o inregistrare a firmelor care fac astfel de transport intr-un registru european, iata ca Parlamentul European a inceput sa consulte alte institutii europene cu intentia de a extinde introducerea obligatorie a tahografului inteligent la vanurile cu o greutate totala maxim admisa de 2,4 t (N1) pentru transportul international de marfa.

Chiar daca pe de o parte saluta introducerea tahografului inteligent la transportul de marfa greu, asociatia producatorilor si al comerciantilor de vehicule din Marea Britanie – The Society of Motor Manufacturers & Traders (SMMT) – atrage atentia ca montarea de tahografe la vanuri necesita modificari semnificative in ceea ce priveste designul cutiei de viteze si al caroseriei, ca sa nu mai vorbim de impactul financiar si de organizare asupra operatorilor si al institutiilor responsabile cu omologarea, calibrarea si controlul acestora.
Astfel, producatorii de autovehicule din Europa solicita politicienilor reglementari clare si termene de aplicare suficient de lungi pentru o buna implementare. La acest moment, orizontul de timp de la care se discuta introducerea tahografului inteligent si la vanuri este de pana in trei ani.

Articole similare

Ad
Ad