AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Paul Nutzfahrzeuge monteaza a 5-a axa pe Mercedes-Benz Arocs pentru a putea instala pompa Cifa K60H

Paul Nutzfahrzeuge a realizat un nou sasiu pentru noua pompa de beton autopropulsata Carbotech K60H, de la Cifa, montata pe camion. Pentru a asigura capacitatea de incarcare necesara si utila pentru echipamente de constructii grele si cu volume mari, specialistul bavarez realizeaza o conversie ce are la baza sasiul standard de basculanta cu 4 axe Mercedes-Benz Arocs 4151 K, tip 8×4/4. Prin instalarea unei axe portante de la BPW, echipata cu un sistem virator electro-hidraulic, suspensie pneumatica si un mecanism liftant, acesta este covertit de Paul Nutzfahrzeuge intr-un sasiu cu cinci axe.
 

Conversia sasiului Arocs, care se va numi Mercedes-Benz Arocs 5551 K 10×4, este realizata printr-o cooperare apropiata cu producatorul italian al pompei de beton Carbotech K60H. Sasiul modificat are o greutate proprie de 13 t. Distributia sarcinii tehnic permisa este realizata pe doua axe frontale viratoare cu o sarcina de 9 t/axa. In plus, cele doua axe rigide din spate permit o sarcina de 13 t fiecare, iar axa portanta instalata de Paul Nutzfahrzeuge permite o capacitate de incarcare de pana la 12 t. Acest lucru duce la cresterea sarcinii utile la 42 t, ceea ce optimizeaza distributia sarcinii pe axele individuale atunci candse transporta o pompa de beton de circa 37 t, cu rezerva de 5 t pentru supraincarcare. In acelasi timp, greutatea totala a vehiculului a crescut la maximum 55 t.
Chiar si dupa conversie, puterea mare a motorului sasiului de baza Arocs de 375 kW/510 CP se mentine complet.
Cifa a prezentat pentru prima data vehiculul la Intermat 2015, la Paris, unde a starnit un real interes, Paul Nutzfahrzeuge primind o serie de comenzi de astfel de conversii. Prin utilizarea sasiurilor standard de la Mercedes-Benz, timpul de conversie este de numai 6-8 saptamani, beneficiile fiind considerabile in ceea ce priveste eficienta costurilor in comparatie cu vehiculele cu destinatie 100% speciala. La selectarea sasiurilor de baza pentru camioanele cu mai multe axe Paul Nutzfahrzeuge nu se limiteaza la sasiul Mercedes-Benz, putand modifica si sasiurile altor producatori.

Articole similare

Ad