AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Penny își extinde rețeaua. 20 de magazine deschide în 2020!

Planul de expansiune al PENNY România continuă și în luna decembrie prin deschiderea a șapte noi magazine în șase județe din România. Astfel, discounterul reușește să își atingă obiectivul de a deschide 20 de noi magazine în anul 2020, un an dificil ca urmare a evenimentelor generate de actuala pandemie.

Toate cele 20 de magazine deschise anul acesta dispun de noul format PENNY. Accentul în magazin este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

Magazinele PENNY deschise săptămâna trecută sunt:

  1. PENNY Băilești, județul Dolj, Strada Oituz, Nr. 6
  2. PENNY Giroc, județul Timiș, Strada Gării, Nr. 2
  3. PENNY Galați, județul Galați, Stada Domnească, Nr. 191 B
  4. PENNY Slobozia, județul Ialomița, Șoseaua Nordului, Nr. 6

Săptamâna aceasta, se deschid încă trei magazine noi în orașele:

  • Novaci, județul Gorj, Strada Parângului, Nr. 152 – 154
  • Bicaz, județul Neamț, Strada Piatra Corbului, Nr. 14
  • Roznov, județul Neamț, Strada N. Roznovanu, Nr. 121 A

Magazinele integrează toate elementele noii identități vizuale PENNY Punct și ale noului concept de comunicare. „Economisim bani, nu dragoste” înseamnă pentru clienții PENNY posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunța la bucuriile vieții – la generozitate, la produsele de calitate și la prospețimea acestora sau la momentele plăcute petrecute cu cei dragi.

Planul de expansiune al retailer-ului pentru urmatoarea perioada vizeaza deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel incat, in 2025, reteaua sa ajunga la 400 de spatii deschise. Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sase ani, se ridica la peste doua miliarde de lei.

Articole similare

Ad