Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata de semiremorci a scazut usor fata de primul semestru din 2018

In primele sase luni ale anului s-au inmatriculat pentru prima data in Romania, conform datelor DRPICV, 1.834 de semiremorci noi si 3.024 rulate, iar 5.171 au fost reinmatriculate, fata de 2.017, 2.765, respectiv 5.234 in perioada similara din 2018. Iar conform calculelor noastre, care le includ in categoria semiremorcilor noi si pe cele ce apar in statisticile DRPCIV ca fiind rulate la prima inmatriculare, dar care au data primei inmatriculari cu cel mult sase luni mai devreme de data inmatricularii in Romania, este vorba de 2.115 semiremorci noi, fata de 2.253 in 2018.

Liderul de piata, Schmitz Cargobull, a vandut 789 de semiremorci noi, fata de 794 in perioada similara din 2018, si este urmat de Krone, cu 504, in scadere semnificativa fata de cele 658 din primul semestru al anului anterior, Kögel, cu 116, fata de 196, Berger, cu 109/55, Wielton, cu 108/99 si Schwarzmüller, cu 106/113.
Sub 100 de unitati au vandut Kässbohrer (87, fata de 47 in 2018), Mega (58/47), Broshuis (24/19), Meiller (21/24), Max Trailer (13/7), Spitzer (11/9), Stas (11/8), Ardor (10/0), D-TEC (10/0), OMEPS (10/7), Zaslaw (8), Benalu, Bodex, Knapen si OKT Trailer (cate 6), Langendorf, Magyar, Ozgul si Van Hool (cate 5), Alim, Ameridac, BC-LDS, Lider Damper si Nooteboom (cate 4), Chiavetta, Faymonville, Fliegl, Katmerciler, Lamberet, Nursan, Ozsan Treyler si Schrader (cate 3), Asam, Doll, Generatis, GNIOTPOL si Recker (cate 2) si CMC, FGM, Finkl, Frumecar, Gurlesenyl Treyler, Hiarom, Inc Seckinler, Lag, Lecitrailer, Legras, Mafa, Menci, OMSP MACOLA, Peischl, Platek, Talson, Tirkon, Web Trailer si Yalcin Dorse (cate 1).

Articole similare

Ad