Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Platformele naţionale pentru detaşare, folosite în continuare pentru şoferii vehiculelor de sub 3,5 t

Odată cu aplicarea directivei detaşării 1057 din februarie a.c., toate declaraţiile de detaşare trebuie înregistrate în platforma IMI, dezvoltată de către Comisia Europeană (CE). Procedura se doreşte a fi astfel simplificată, IMI înlocuind platformele naţionale pentru transmiterea declaraţiilor de detaşare.

Cu toate acestea, din clarificările publicate de Comisia Europeană, statele membre pot folosi în continuare platformele naţionale pentru transmiterea declaraţiilor de detaşare pentru şoferii care conduc vehicule comerciale uşoare, de sub 3,5 t, până în momentul în care aceste vehicule vor fi dotate cu tahograf, adică din 2026, a explicat Roxana Ilie, reprezentantul Uniunii Naţionale a Transporturilor Rutiere din România (UNTRR), în cadrul Galei Tranzit de la Cluj.

Precizarea CE a venit după ce în mai a.c. Franţa a început să ceară declaraţii de detaşare şi respectarea legii Macron pentru această categorie de conducători auto.

Articole similare

Ad