Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

prezentare Volvo

Volvo a lansat anul trecut noul FMX, cu un nou sistem de suspensie pneumatica la axa spate, cu patru perne/axa, care se remarca fata de suspensia cu arcuri prin faptul ca, mai ales pe teren accidentat, absoarbe mult mai bine socurile, crescand confortul soferului si imbunatatind sensibil tractiunea. In plus, tractiunea este mult mai buna cand vehiculul se deplaseaza in rampa si este neincarcat sau are incarcaturi mici.
 

Sistemul de suspensie spate este prevazut si cu control automat al nivelului si, datorita garzii la sol de 300 mm, capacitatea de trecere este excelenta pe orice tip de teren. Sistemul de tractiune fata a fost si el imbunatatit, iar puntea fata motoare a fost mutata cu 100 mm mai in fata, in aceeasi pozitie ca si puntile nemotoare. Noua suspensie pneumatica pentru constructii este disponibila pentru 4×2, 6×4 si 8×4.
Barele antiruliu sunt pozitionate mai sus intre puntile tandemului, astfel ca vehiculul are o stabilitate excelenta. In acelasi timp, in spatele ultimei punti a camionului nu exista componente neprotejate ale suspensiei.
Cabina FMX a preluat toate imbunatatirile de la FM, partea frontala fiind ranforsata si mai mult pentru a face fata cerintelor oricarui santier. Toate componentele structurii frontale au fost reproiectate, iar pentru multe dintre acestea a fost schimbata pozitia, pentru mai multa robustete. Noua cabina a fost testata conform celor mai riguroase norme de siguranta din lume, pentru a oferi cel mai bun mediu posibil. Pozitia joasa a cabinei pe sasiu permite soferului sa aiba un acces facil la urcare si la coborare, precum si o vizibilitate superioara in planul apropiat. Acest lucru reduce riscul de deteriorare a vehiculului si imbunatateste siguranta pentru persoanele care lucreaza in apropierea vehiculului.
Bara de protectie are un design mai solid. Este compusa din trei piese, cu sectiunea centrala in forma literei „U“ intors si flancata de doua colturi separate care pot fi utilizate si pe post de trepte. Colturile sunt fabricate din otel de 3 sau 5 mm grosime, rezistent la fisurare, care se comporta mai bine in cazul impactului la viteze mici decat solutia anterioara. Piesele sunt usor de demontat si de inlocuit. …

Articole similare