Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Proiectul „IVECO Truck Queens” câștigă trei trofee în cadrul NC Digital Awards în Italia

Proiectul „IVECO Truck Queens” a primit trei distincții „NC Digital Awards“: primul loc la categoria „Conținut digital de marcă B2B“, al doilea loc în cadrul „Facebook și Instagram Grand Prix“ și al treilea la categoria de „Conținut digital de marcă B2C“.

Editura italiană ADC Group a recompensat docuvideo, o colaborare între IVECO, Ogilvy și Freeda, cu trei NC Digital Awards, menite să recunoască cele mai bune idei în comunicarea digitală. „IVECO Truck Queens“ a fost selectat de un juriu format din profesioniști în comunicarea digitală reprezentând companii de prestigiu, printre principalii investitori în comunicare. Docuvideo a fost dezvoltat de Global, agenția de comunicare Ogilvy, iar producția a fost realizată de compania media Freeda, pentru a sărbători rolul femeilor în lumea transporturilor de Ziua Internațională a Femeii.

Docuvideo spune povestea a trei femei din diferite țări și medii care împărtășesc pasiunea pentru camioane: Judith Ehrmann, un mecanic experimentat pentru cursele de camioane Team Schwabentruck, Lorella Della Torre, care și-a sculptat o carieră ca director de vânzări în cadrul unui dealer IVECO din Italia, și Oti Cabadas, care s-a confruntat cu prejudecăți tradiționale pentru a deveni șofer profesionist. Cele trei femei vorbesc despre obstacolele și prejudecățile cu care s-au confruntat în timp ce au luptat cu curaj pentru recunoașterea profesională pe care o merită în domeniul ales. Docuvideo a fost difuzat pe IVECO LIVE CHANNEL www.ivecolivechannel.com și distribuit pe canalele de socializare ale IVECO și Freeda.

Articole similare

Ad