project44, principala platformă de vizibilitate a lanțului de aprovizionare, a anunțat pe că a primit o investiție de 420 de milioane de dolari de la un grup de investitori condus de Thoma Bravo, TPG și Goldman Sachs Asset Management („Goldman Sachs”), cu participarea Emergence Capital, Insight Partners, Chicago Ventures, Generation Investment Management, Sapphire și Sozo Ventures. Compania a fost evaluată la 2,2 miliarde de dolari, iar Sixth Street s-a angajat să pună la dispoziție fonduri suplimentare, în sprijinul programului de achiziții strategice ale companiei și al activităților de dezvoltare a produselor. În combinație cu strângerea unui capital de 202 milioane USD în mai 2021, project44 a stabilit un record de finanțare pentru companiile de tip SaaS specializate în Logistics Tech. Aceste investiții oferă Project44 posibilitatea de a-și accelera misiunea de a ajuta mărcile de top să optimizeze mișcarea produselor de-a lungul lanțurilor de aprovizionare.
„Astăzi, project44 ajută companiile să rezolve provocările lanțului de aprovizionare, de la presiunea inflaționistă și blocaje până la vreme imprevizibilă și blocajele din porturi. Creșterea noastră din ultimul an indică aceste tendințe macroeconomice și avantajul competitiv pe care îl putem oferi clienților noștri”, a declarat Jett McCandless, fondator și CEO al project44. „Cu sprijinul continuu din partea investitorilor noștri, putem oferi și mai multă valoare clienților noștri și putem consolida poziția noastră ca rețea globală care alimentează viitorul lanțului de aprovizionare.”
#1 în vizibilitatea lanțului de aprovizionare
Pe parcursul anului trecut, project44 și-a consolidat poziția de companie numărul 1 în vizibilitatea lanțului de aprovizionare, cu acoperire globală de la port la ușă în toate modurile de transport. Compania generează acum peste 100 de milioane de dolari în venituri recurente anuale (ARR), cea mai mare tehnologie de logistică de generația a 2-a din lume.
Cei mai influenți analiști din industria logistică – FreightTech 25, Gartner Voice of the Customer și G2 – plasează project44 înaintea concurenților săi. „Vizibilitatea lanțului de aprovizionare a devenit din ce în ce mai importantă pe măsură ce lipsurile, întârzierile și blocajele cresc. Potențialul project44 de a rezolva chiar și cele mai complexe dintre aceste probleme este de neegalat”, a declarat Robert (Tre) Sayle, partener la Thoma Bravo. „Prin evoluția continuă pentru a satisface nevoile clienților, project44 a dezvoltat o platformă revoluționară care adaugă valoare semnificativă întregului lanț global de aprovizionare.”
„Project44 s-a extins într-un ritm impresionant, executând decisiv viziunea sa despre o platformă globală de vizibilitate a lanțului de aprovizionare de la un capăt la capăt. Vizibilitatea lanțului de aprovizionare a devenit o tehnologie esențială pentru rezolvarea problemelor la scară largă din lume astăzi, iar project44 a devenit lider de piață globală”, a declarat Malte Janzarik, partener la TPG Capital cu sediul în Europa.
Satisfacerea unei nevoi esentiale pentru afacerile globale
project44 oferă cea mai mare rețea de transportatori din rândul furnizorilor de servicii de tracking pentru lanțul de aprovizionare, cu peste 142.732 de integrări multimodale și 2,7 milioane de camioane. Expeditorii și furnizorii de logistică depind de project44 pentru a-i ajuta să navigheze în lanțurile de aprovizionare din ce în ce mai complexe de astăzi, îmbunătățindu-le sustenabilitatea și satisfacând cerințele în evoluție ale clienților lor. project44 sprijină peste 1.000 de organizații din industrie, inclusiv mărci de top precum Amazon, Baker Hughes, Coop, CNHI, Danone, Dollar General, FedEx, General Mills, Goodyear, Kuehne & Nagel, Lenovo, McKesson, Mondelez, Nestle, The Home Depot și Unilever.
Pentru a-și consolida creșterea de succes din 2021, project44 aproape că își va dubla investiția în produse și inginerie în 2022 pentru a oferi o vizibilitate îmbunătățită în timp real pentru mai multe moduri de transport în mai multe regiuni.
project44 continuă să-și extindă amprenta internațională, acoperind 166 de țări. Peste 1.000 de membri ai echipei lucrează în cele 17 birouri globale ale sale. Pe parcursul anului viitor, compania intenționează să angajeze sute de noi colegi în China, Europa, America Latină, America de Nord și Japonia.
„Project44 ne-a permis să ne îndeplinim angajamentul față de clienți într-un an de imprevizibilitate”, a declarat Pat Kenefick, Vicepreședinte, Distribuție Globală și Logistică la AbbVie. „Cu conștientizarea locului în care se află bunurile noastre, ne putem adapta la întreruperi și putem lua decizii proactive pentru a ne asigura că distribuitorii noștri sunt alimentați cu stoc.”
„HARIBO se angajează să livreze produsele noastre iubite la timp și la nivelul înalt de calitate pentru care este cunoscut brandul nostru. Acesta este un aspect esențial a ceea ce ne-a permis să devenim o afacere de succes. Beneficiem de faptul că suntem o companie globală cu o structură de producție descentralizată. Un lanț global de aprovizionare perfect coordonat este esențial pentru noi și de aceea investim continuu în el. Am ales să lucrăm cu project44, liderul în vizibilitatea transportului în timp real”, a declarat Stefan Sorce, directorul de logistică în Haribo Logistics Company, la Haribo. „Aceste informații ne vor ajuta să luăm decizii mai rapide și mai inteligente care vor aduce produsele Haribo în mâinile clienților noștri.”
„Evenimentele în curs din ultimii doi ani au pus o presiune fără precedent asupra lanțurilor de aprovizionare ale producătorilor de produse de larg consum, iar acest lucru a servit doar la evidențierea nevoii critice de a atenua riscurile și de a crește rezistența lanțului de aprovizionare”, a declarat Alessandro Bonanno, șeful Global Logistics Beiersdorf AG.