Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Provocarile cele mai mari intampinate de platformele de livrari in perioada pandemiei

livrari online
Achizitionarea echipamentelor de protectie pentru curieri si livratori, traficul crescut in marile orase, mentinerea calitatii in raport cu cresterea numarului de livrari. Acestea au fost cateva dintre provocarile de la inceputul pandemiei si pana acum, mentionate de reprezentantii platformelor de livrari foodpanda si Tazz by eMAG, alaturi de FAN Courier, in cadrul videoconferintei Tranzit „De la raft in online. SARS-CoV-2 digitalizeaza industria retail-ului alimentar“.

„Cred ca o provocare foarte mare la inceput, cel putin din a doua jumatate a lunii martie, a fost sa gasim materialele sanitare necesare. Nu reuseam sa gasim deloc masti, manusi, geluri, cautam furnizori peste tot, indiferent de costuri. Din ce in ce mai multi producatori locali s-au reprofilat pe producerea acestor echipamente si am reusit sa intram intr-o linie foarte buna de aprovizionare. Evident ca la 15 mai, odata cu intrarea in stare de alerta, catre 1 iunie, traficul s-a intetit, iar in orasele mari, Bucuresti, Cluj, este o problema. Solutia pe care noi o vedem merge catre vehiculele pe doua roti, insa chiar si asa nu exista infrastructura necesara si riscurile sunt mai mari pentru livratori. Nu in ultimul rand, vremea este un factor decisiv pentru acest tip de vehicule“, a aratat Silviu Ciocianu, Chief Operations Officer foodpanda Romania. 
 

Odata cu cresterea numarului de livrari si a flotei, Tazz by eMAG si-a indreptat eforturile logistice si catre echiparea corespunzatoare a livratorilor sai, insa faptul ca face parte din grupul eMAG a ajutat compania sa treaca mai usor peste aceasta problema. „In schimb problema gentilor a fost una mare, restaurantele au inceput sa achizitioneze genti din stocul distribuitorilor de echipamente pentru HoReCa, iar transsporturile din afara erau tot mai rare si mai putine, nu se gaseau. Am reusit in cele din urma sa o rezolvam“, a explicat si Mihai Brenda, Chief Operational Officer la Tazz by eMAG. 
 
Pentru FAN Courier, „traficul in starea de urgenta a fost o binecuvantare“, dupa cum a precizat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer. „Ne-am dat seama inca o data cat de importanta este infrastructura, atat reteaua nationala de drumuri, cat si cea urbana, pentru a putea beneficia de servicii de calitate pe intregul spectru de servicii“. Pe langa provocarea similara in obtinerea echipamentelor de protectie pentru toti angajatii din zona operationala, compania a trebuit sa gestioneze si starea de teama care se instalase la inceput, atat printre curierii sai, cat si printre clienti.
 

Articole similare

Ad