Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

RAR vrea transportatori mai vocali, dar are cine sa-i asculte?

In cadrul conferintei Mediafax talks about Transport&Logistics, Flavius Campeanu, directorul tehnic RAR, a aratat ca transportatorii de marfa sunt destul de potoliti in exprimare „si mi-as dori sa stim si parerea lor despre problemele tehnice pe care le au si despre lipsurile pe care le avem in comunicarea cu ei. Or, la negocierile de la MT, din doleantele exprimate de ei, nu am retinut nicio chestiune vitala, cerintele pe care le-au avut au fost putin importante.“
 

Dar secretarul general UNTRR, Radu Dinescu, a tinut sa-i atraga atentia asupra faptului ca de fiecare data cand la Transporturi vine un nou ministru institutiile din subordine ii spun ca totul merge bine, „ca nu mor firmele de transport din cauza RAR, ceea ce sigur ca asa e. Dar uita sa-l informeze ca RAR este singura autoritate din Europa care ne baga pe gat niste placute, inventie romaneasca, din care producatorul castiga 3-4 milioane de euro, iar RAR, 14 milioane de euro. Nu-i bai, nu murim din asta, dar trebuie sa si mergem cu camionul si semiremorca la RAR, iar amenzile pentru cei care nu aveau placutele erau anul trecut de 12.000 de lei si pentru camion, si pentru semiremorca.“
Radu Dinescu mai sanctioneaza abordarea „comunista“ a RAR, care vrea ca unele categorii de vehicule – cele de peste 12 t, cele pentru transport de marfuri periculoase s.a. – sa poata face ITP doar la RAR si isi bate astfel joc de firmele care au investit in statii ITP.

Articole similare