Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Regulamentul 3G crește presiunea pe companiile de transport care rămân fără șoferi

Regulamentul 3G pentru șoferi pune probleme foarte mari companiilor de transport, care și așa se confruntă cu un deficit major de șoferi, au afirmat reprezenanții BGL Süd, o filială a asociațiilor regionale BGL din Baden, Württemberg și Bavaria.

Deși cei mai mulți șoferi sunt vaccinați, încă există o proporție mare de șofer neimunizați, iar Regulamentului 3G adâncește și mai mult această lipsă de personal calificat. „Este nevoie urgentă de fiecare șofer”, au subliniat cele trei asociații regionale membre BGL într-o declarație comună. În opinia lor nu există suficiente oportunități de testare certificată pentru șoferii care trebuie să intre în incinta clienților. În acest context, afirmă BGL Süd, companiile de transport și logistică și-au pus la punct propriile centre de testare într-un timp foarte scurt, dar situația este îngreunată pentru companii din cauza regulilor foarte stricte. Potrivit declarației Ministerului Federal al Muncii și Afacerilor Sociale, locurile de muncă în vehicule și în mijloacele de transport nu sunt considerate locuri de muncă în sensul secțiunii 28 IfSG și sunt, în acest sens, la fel cu lucrul de la birou sau de acasă. Cu toate acestea, acest lucru nu rezolvă problema, deoarece șoferul trebuie să părăsească camionul în diverse situații atunci când încarcă sau descarcă, sau în timpul realimentării ori a diverselor controale în trafic.

Dificultățile companiilor sunt agravate de criza de AdBlue, care în prezent nu este produs și furnizat în cantități suficiente de industria chimică, continuă BGL-Süd. Prin urmare, BGL și-a asigurat deja o cotă săptămânală de urgență pentru membrii care riscă să rămână fără AdBlue și care, prin urmare, ar trebui să-și lase vehiculele în urmă.

Articole similare

Ad