Asa cum arata directorul comercial Faymonville, Arnold Luxen, dupa un 2011 care a fost pentru producatorul belgian cel mai slab an de la declansarea crizei economice, cu o cifra de afaceri de 120 de milioane de euro, 2012 a adus sfarsitul crizei si cifra de afaceri a crescut iar, pana la 170 de milioane de euro, mai ales dupa inaugurarea fabricii din Polonia si lansarea MAX Trailer, iar vanzarile au ajuns la circa 1.500 de trailere Faymonville si 300 MAX, comparativ cu 1.300 in anul anterior.
Si 2014 a inceput bine, in martie compania a avut o cifra de afaceri pe care nu a atins-o nici macar inainte de criza, si pana la finalul anului Arnold Luxen estimeaza ca se va ajunge la aproximativ 2.000 de unitati din ambele game si la o cifra de afaceri de circa 185 de milioane de euro. Iar dupa ce va incepe productia in serie a modelului CombiMAX si vor fi terminate investitiile in centrele din Polonia si Luxemburg cresterea va fi si mai mare.
Principalele piete sunt in continuare Germania, Franta, Rusia si Turcia – aceasta din urma a cunoscut o crestere semnificativa in ultimii cinci ani si nu a trecut prin criza economica, iar vanzarile bune se datoreaza faptului ca se construieste mult si ca exista de lucru si in tarile vecine din Orientul Mijlociu – iar in centrul si estul Europei doar in Polonia vanzarile sunt la un nivel mai inalt. In ceea ce priveste Romania, „desi nu o duce prea bine din punct de vedere economic, pentru conditiile actuale suntem multumiti de rezultate, deoarece vindem mai mult decat competitorii nostri“.
Cu exceptia Rusiei, unde produsele Faymonville sunt disponibile deja de 20 de ani, compania nu a exportat in afara Europei pana in 2007, cand a decis sa intre in Africa de Sud, Brazilia si alte state din …