Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault își confirmă tranziția rapidă către electrificare

Renault confirmă trecerea rapidă către electrificare cu o creștere impresionantă a mixului său de vehicule EV și hibride de +52% din vânzările de retail în Europa. Gama E-Tech reprezintă acum 30% din vânzările de autoturisme Renault în Europa în 2021, pe o piață care se ridică la 26%.

În Europa, Renault se află pe podiumul furnizorilor de vehicule electrice în Franța (lider), în Italia (poziția a 2-a) şi în Germania (poziția a 3-a).

Lansat în 2012, Renault ZOE își menține poziția de lider de piață în segmentul EV din Franța și ocupă locul 2 în Europa.

Când vine vorba de mix-ul de vânzări de vehicule hibride de pasageri, Renault continuă să aibă performanțe remarcabile: Clio 19%, Captur 24%, Arkana 56%.

Odată cu impactul continuu al pandemiei de COVID-19 și deficitul de componente, Renault a implementat o politică selectivă de vânzări. Vânzările la nivel mondial au ajuns la 1.751.089 de unități (-6,7% față de 2020) și o cotă de piață de 4,7% (-0,6 puncte față de 2020). În Europa, Renault a atins o cotă de piață de 7,1% (-0,7 puncte) la 984.784 de unități.

În 2021, Renault a pus în aplicare o strategie de mix de canale și optimizare a prețurilor. Mix-ul de vânzări către retail a câștigat +11 puncte între S1 (40%) și S2 (50%) și a înregistrat un venit net pe vehicul mai mare.

Renault s-a concentrat pe dezvoltarea mix-ului pozitiv de prețuri, aplicând strategia „Valoare înaintea volumului”. Acest lucru a început înaintea crizei de componente electronice determinată de pandemia de COVID și reprezintă o progresie reală a vânzărilor contributive. Venitul net mai mare per vehicul beneficiază de două active puternice ale mărcii: vânzările mix-ului de tehnologie E-Tech cu nivelul superior de echipare a Arkana RS Line reprezintă 49% din comenzile europene, iar mix-ul de vânzări Intens și RS Line la un loc ajunge la 86%.

Recucerirea segmentului C a început cu succes și datorită noului Renault Arkana. De la începutul comercializării sale europene în iunie, comenzile au ajuns la peste 60 000 de unități în Europa, inclusiv 56% în versiunea E-Tech. Vânzările din segmentul C au crescut de la 22 % la 25 % din vânzările totale de retail Renault.

Articole similare

Ad