Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Retailerul polonez Wittchen deschide primul său magazin în România

Wittchen, retailerul polonez specializat în genți, accesorii de călătorie și articole de marochinărie premium, pregătește deschiderea primului său magazin în România.

Magazinul va fi situat în cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din București, dezvoltat de Sonae Sierra. Tranzacția pentru spațiul în cadrul proiectului a fost intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

“România este o piață atractivă pentru retailerii din Europa Centrală și de Est, într-o regiune în care antreprenorii locali au reușit să construiască branduri puternice, cu o prezență activă pe tot continentul, inclusiv în România. În doar câțiva ani, grupurile mai mari de retail, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanți pe piața românească. Acest succes încurajează alte companii, care nu sunt încă active în țară, să își extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple.”, a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Foto: Cushman & Wakefield Echinox

Wittchen are o experiență de peste 32 de ani, iar prezența pe piața din România reprezintă pentru companie a șasea piață pe care activează. Compania poloneză a devenit consacrată ca o afacere de familie și recunoscută ca una dintre cele mai prestigioase mărci din Europa, oferind o gamă largă de produse din piele de cea mai bună calitate.

“Planurile noastre de afaceri și de expansiune în România implică deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară, deoarece recunoaștem oportunitățile, vrem să fim brandul nr. 1 în ceea ce privește vânzarea de produse premium la prețuri accesibile. Rezultatele obținute de e-shop-ul nostru www.wittchen.ro (deschis anul trecut în decembrie) arată că există spațiu semnificativ pe piață pentru sortimentul nostru. În plus, suntem prezenți și în 39 de piețe din Europa (Amazon, Zalando etc.) cu gama noastră de produse, căutând în continuare noi oportunități de promovare și extindere a brandului nostru pe continent.”, a adăugat Daniel Andruszkiewicz, director comercial Wittchen.

Brandul este renumit pentru produsele sale unice, care includ genți din piele, pantofi, îmbrăcăminte, bagaje și accesorii de călătorie, disponibile în diferite dimensiuni, culori și modele. Wittchen cu peste 30 de ani de experiență, urmează tendințele actuale ale modei și are deja magazine în mai multe țări europene, inclusiv în Polonia (97), Cehia (7) și Ungaria (3) și alte 10 magazine francizate în Ucraina.

Articole similare

Ad