Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Începând cu 1 august, Franța a implementat o măsură pentru a economisi hârtie, copaci și apă prin eliminarea automată a chitanțelor de hârtie emise în magazine și unități.

Noua inițiativă se încadrează în legislația împotriva risipei și a economiei circulare adoptată în 2020. Cu toate acestea, clienții pot solicita în continuare chitanțe pe hârtie.

Chitanțele pot fi obținute în format digital prin SMS, e-mail și aplicații de fidelizare a clienților, potrivit ESM. Anumite produse „durabile” cu perioadă de conformitate legală vor rămâne excepții și vor primi o chitanță. Mai mulți retaileri importanți, cum ar fi Carrefour sau Système U, au implementat deja această măsură din aprilie 2021. Cu toate acestea, măsura a fost criticată de asociațiile de consumatori, care susțin că bonul fiscal este important în gestionarea bugetului familial.

Guvernul francez a subliniat că nu interzice emiterea chitanțelor, dar are ca scop reducerea tipăririi lor, având în vedere că se tipăresc anual 30 de miliarde de chitanțe pe hârtie în țară.

Alte țări europene au adoptat măsuri similare, iar regiunea belgiană Valonia urmează să implementeze o măsură similară începând cu 10 august.

Potrivit companiei de consultanță imobiliară, Cushman & Wakefield Echinox, România continuă să fie atractivă pentru retaileri internaționali, atrăgând inclusiv brandul turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, Jimmy Key.

Jimmy Key are o experiență de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei și urmează să deschidă primul său magazin în România, în cadrul centrului comercial ParkLake Shopping Center din București, dezvoltat de Sonae Sierra. Tranzacția pentru închirierea spațiului a fost intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, reprezentând o nouă etapă în expansiunea companiei Jimmy Key pe piața românească.

Jimmy Key a fost fondat în 1997 și deține 60 de magazine independente în Turcia. În ultimii ani, Jimmy Key a cunoscut o creștere exponențială, devenind un brand de renume în Turcia. România reprezintă a patra destinație pentru brand, iar în următorii cinci ani, compania urmează să deschidă peste zece magazine în țară, ca parte a strategiei sale globale. Pe lângă România și Turcia, Jimmy Key plănuiește să se extindă și în alte țări, precum Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită. Compania-mamă, Sun Tekstil, cu o experiență de peste 35 de ani, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru marii retaileri din lume, în timp ce Jimmy Key se concentrează pe crearea de colecții în tendințe și sustenabile.

„România este o piață care oferă oportunități pentru retailerii activi pe toate segmentele, iar acest lucru s-a văzut prin numărul mare de noi branduri care au intrat pe piața locală în ultimul an – atât din retail-ul de modă, cât și din cel de food & beverage. Atrași de infrastructura modernă de retail și adaptată comportamentului consumatorului, precum și de particularitățile clienților români, retailerii văd România ca o piață atractivă pentru implementarea planurilor lor de extindere. Deschiderea primului magazin Jimmy Key din România în ParkLake Shopping Center vine după o analiză foarte atentă a pieței din București și suntem încântați că am putut să contribuim la identificarea spațiului care să răspundă cel mai bine strategiei de business a retailer-ului turc.”,

a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

„Conform strategiei de expansiune globală, Jimmy Key a decis să deschidă primul magazin în România, în ParkLake, planificat pentru lansare în prima jumătate a lunii august. Deschiderea primului magazin din România marchează o piatră de hotar semnificativă pentru Jimmy Key, iar brandul este încântat să aducă stilul caracteristic și spiritul modei pe această nouă piață. În concluzie, suntem recunoscători pentru sprijinul și cooperarea oferite de echipa Cushman & Wakefield Echinox pe durata primei noastre lansări pe piață și abia așteptăm să ajungem la cât mai mulți pasionați de modă din întreaga lume. Astfel, intrarea lui Jimmy Key pe piața din România este un pas important pentru brand și o dovadă a succesului său. Cu planuri de a deschide mai multe magazine în țară în următorii câțiva ani, Jimmy Key dorește să devină un lider intre brandurile de modă din România și regiunea SEE și, de-a lungul timpului, la nivel global. Ne asumăm cu mândrie să punem semnătura Jimmy Key în moda viitorului.”,

a precizat Elvan UNLUTURK, Președinte Consiliu de Administrație Jimmy Key.